Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webbutik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er ved at opstarte en webbutik - vi skal sælge unikavarer. Jeg kan lave wordpress-sider fra bunden ved hjælp af bl.a. Live Composer, men er stadig på begyndende fod med at lave websider. Jeg er meget i tvivl om, hvilken 'platform', vi skal vælge i forhold til en webshop, så jeg ville høre, om I kunne give nogle råd?

Jeg står lidt imellem Shopify og Wordpress.

Ift. betaling er vi helt grønne - skal man oprette sig ved Nets eller lignende - er det den bedste måde at oprette en betalingsform?

Mvh.

Nybegynderne

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Hvis du har erfaring med WordPress vil jeg mene det er oplagt at du forsøger dig med en WooCommerce løsning? Det kommer selvfølgelig an på dine konkrete behov og ønsker. Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WooCommerce, hvorigennem vi nyder at arbejde :) 

Det er ikke en nødvendighed at benytte Nets. Prøv eventuelt at tjek Clearhaus ud: www.clearhaus.dk. Med Clearhaus kan du være kørende på få hverdage. 

Held og lykke med projektet - skriv endelig hvis du løber ind i problemer undervejs. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der findes rigtigt mange gode platforme at vælge imellem, og de to du nævner her er så absolut imellem de bedre, men hvilke der er den rette for dig afhænger jo af mange ting - hvis du er lidt teknisk minded (hvad det tyder på) så er WordPress/WooCommerce et godt valg, men der er også andre muligheder, f.eks Magento som jo er en dedikeret webshop løsning. - Du kan læse mere om de forskellige typer af shopr her: http://www.mhn-consulting.com/webshop/

Mht betaling, så skal du overveje hvilke typer af betaling du ønsker at modtage, hvis du f.eks vil modtage rene dankort og MobilePay så er Clearhouse ikke nok, så skal du nok kigge på Nets.

Hvis i er helt nye på det her område, så vil jeg også anbefale jer at få lidt hjælp, ikke bare til det tekniske (det kan være lidt af en jungle), men også til markedsføringen - det er i dag langt fra nok blot at få sin shop op at køre, i er nødt til at være knivskarpe på konvertering på siden samt hvordan i vil markedsføre den også. Hvis i er nybegyndere her også, så vil jeg anbefale jer at bruge lidt penge på denne del også.

Anyway, held og lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger også lige med i denne tråd... 

Kan Clearhaus noget som Stripes ikke kan? 

mvh 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har netop skrevet en manual om WordPress, hvor der blandt andet er en stor sektion om WooCommerce og WordPress. Det er ret nemt at komme igang med og det er derfor også det jeg ville anbefale dig. Du kan læse mere om manualen her: WordPress Manual

I forhold til betalinger, så tag et kig på Stripe. Det er super nemt at komme i gang med og det kræver kun at du får en SSL sikring sat op på dit domæne. Med Stripe behøver du ikke en indløsningsaftale. Du kan se, hvordan stripe virker på den side, hvor jeg sælger e-bogen :-)

Mvh.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:

Jeg følger også lige med i denne tråd... 

Kan Clearhaus noget som Stripes ikke kan? 

mvh 

Bedre priser (afhænger dog af mængden af ordre) og dansk support :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)