Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det gøres mere Brugervenligt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder til dagligt og forsøger at gøre webshoppen www.modeslips.dk mere brugervenlig. Som det så ofte sker, når man sidder med noget i rigtig lang tid, stirrer man sig lidt blind på de problemer der måtte være.

Derfor vil jeg rigtig gerne have nogle friske øjne til at agere potentiel køber og evt. komme med de problemstillinger og irritationer der måtte komme undervejs i købsprocessen eller generelt på siden.

Alle input (negative som positive) er meget velkomne og de vil alle blive nøje evalueret.

På forhånd tak for den hjælp der måtte komme!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Et spørgsmål...

"Bestil inden kl. 16.00 og vi sender ordren til dig i dag!"

Gælder det alle ugens dage?

Synes ikke det holder med den udmelding på forsiden - og så en anden under leveringsbetingelser.....

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Var kun kort inde på din shop, pæn nydelig magento shop , mangler lige lidt kant i designet synes jeg

En anden ting jeg synes kunne være fedt i en shop var hvis du gjorde lidt mere for dine kunder end "bare" at have varer til salg,f.eks er mænd og kombinationer af slips og skjorter ikke altid lige heldigt, ihvertilfælde for mig.

Jeg går f.eks ofte ud og køber en skjorte når jeg køber slips, for så får jeg ekspedienten til at finde en der matcher

Det kunne du måske bruge til at vise dine slips med forskellige valg af stof typer og mønstre, måske en gæste mode blogger der skriver om sammensætninger

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Generelt et super lækkert design, samt en rigtig god brugervenlighed! Jeg husker at have været inde på din webshop tid tilbage, hvorefter jeg må tilkendegive at der virkelig er sket store fremskridt. Thumps up Yes

Lige en kort bemærkning: Ville det ikke give god mening at gøre teksten :"Kæmpe Udsalg - Spar op til 70 %" til et link, som derved linker til udsalget? Dette ville i hvertfald være brugvenligt - men omvendt ved jeg ikke om det vil være gavnligt for din forretning. 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input, de er alle taget til efterretning og flere af punkterne ændret.

Modtager naturligvis gerne mere respons på sitet........

Fra Herfølge
Tilmeldt 8. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Korrekturkonsulenten Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg har også lige taget et hurtigt kig på din side - den ser umiddelbart fin ud.

Måske kunne designet gøres mere lækkert og eksklusivt - kombinationen af farverne hvid og blå sammen med den skrifttype, du har valgt, gør siden meget administrationsagtig.

Derudover kiggede jeg på dine informationstekster (Reklamation, Handelsbetingelser osv.) - set med en korrekturlæsers øjne kunne de godt trænge til en opfrisker IndifferentJeg vil rigtig gerne rette dem til for dig - til en rigtig god pris, selvfølgelig. Skriv eller ring endelig til mig.

God weekend Big Smile

Hilsen Mirjam Jelgren

www.korrekturkonsulenten.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at "oppe" den, da spørgsmålet stadig er relevant for mig.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Her er lige et tips:

1. Brug din modeblog til intern linkbuilding. Et link eller to fra hvert af dine blogindlæg til en relevant kategori eller et produkt ville hjælpe.

2. Magento har en halvintelligent søgefunktion, som du kan oplære. I din bagende kan du se hvad brugere har søgt på, og stavebøfferne kan du sætte op til enten at rime på et korrekt ord eller redirecte til en produkt/kategoriside. Jo mindre interaktion der skal til for brugeren, jo større chance for konvertering.

3. Overvej at forlænge din 14 dages fortrydelsesret og reklamer med den. Det er (næsten) gratis da de fleste beslutter sig for at beholde/returnere købet ganske kort tid efter modtagelsen.

4. Fjern ALLE forstyrrende elementer på din onestepcheckout side. Når først kunden er nået så langt, skal vedkommende ikke forstyrres af hverken menuer eller noget som helst andet. Giv kunden fred og ro til at gennemføre ordren.

Er der nogen speciel grund til man ikke kan betale med dankort?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med filterering af pris, farve, størrelse etc. ? Det er jo meget rart at man nemt kan finde frem til det røde slips til jul fx ;) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)