Så er den galt med Trustpilot igen. Endnu en falsk anmeldelse på en af mine sider, og jeg beder dem selvfølgelig om at slette den. Her er så deres svar = Det er vigtigt at påpege, at vi ikke monitorerer anmeldelser på vores Website, hverken før eller efter de bliver offentliggjort. Der er dog en rapporteringsmulighed på Websitet for hver enkelt anmeldelse, og selskaber eller andre brugere gør os nogle gange opmærksomme på, at en ameldelse ikke overholder vores Brugerretningslinjer. Jeg vil bede dig om at rapportere anmeldelsen, du henviser til, fra din virksomhedsprofil. Når en anmeldelse er rapporteret, bliver den automatisk blokeret fra Trustpilot indtil, vi har undersøgt sagen.
Jeg skriver tilbage til dem at jeg ikke ønsker at oprette en virksomhedsprofil på deres side og det kan jo ikke være mig der skal være den der tjekker om anmeldelserne er ægte på deres side. De sender et totalt ligegyldigt svar hvor de henviser til deres grundlæggers vision med siden ???.
|
Jeg har også haft mine vanskeligheder med dem.
Jeg købte et domæne til min virksomhed som desværre viste sig at ha været brugt før, og der var en del dårlige anmeldelser som lige pludselig peget på min virksomhed uden jeg havde noget at gøre med de gamle ejere.
Jeg skrev en mail til Trustpilot og gjorde dem opmærksom på det og bad dem om at nulstilling siden, da siden jo ikke er retvisende eftersom de 2 firmaer intet har med hinanden at gøre, men det benægtet de da det var i mod deres retningslinjer, retningslinjer som jeg jo ikke har sagt go for på noget tidspunkt.