Hej alle sammen. Jeg er kommet på en ide. Jeg har tænkt på at starte en hjemmeside op der sælger billige hverdags ting, ligesom tiger og normal gør, bare over nettet. Ligesom nemlig.com sælger dagligvarer tænkte jeg på en hjemmeside der sælger billige hverdags varer/ting. Synes i det lyder som noget der kunne være hold i, og ved i om der er noget med det allerede. Jeg har ikke selv kunne finde noget. God dag :) |
Hvis din ide skal lykkedes kommer det i bund og grund ned til én ting. Om du kan finde en/flere leverandører der kan levere disse vare til en pris der gør at du kan sælge til en lav pris. En af grundene til at de butikker som f.eks. tiger kan sælge så billigt, har også noget at gøre med den mængde de køber hjem ad gangen.
Og så er der spørgsmålet omkring fragt, for selvom en vare koster 10 kr. kommer der stadig ca. 20-30 kr. på i fragt (afhængigt af varens størrelse osv.), og er det så noget folk er interesserede i?
Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at kigge på f.eks. alibaba.com og se hvad du kan købe hjem fra Kina, da det nok er det billigste du finder som nyopstartet, og se om det kan betale sig i forhold til f.eks. tiger. :)