Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

links til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa herinde. Jeg er op startet som privat dagplejer og ønsker så inderligt at min hjemmeside kommer til at kunne ses af dem der søger på google. Vil i linke min hjemmeside på www.privatdagplejeholstebro-mejdalvej32.dk. har hørt det er en god måde at komme frem på. Gode råd modtages gerne.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:32

Hej Majbritt

Den bedste måde du kan komme til at ligge godt i søgemaskinerne på er ved at skrive noget rigtig godt indhold til din hjemmeside og sørge for at sætningen dagpleje i Holstebro indgår nogle gange. Derudover skal du væbne dig med noget tålmodighed.

Alternativt kan du hyre nogle til at lave SEO på din hjemmeside.

Du kan rigtig nok også benytte dig af linkbuilding. Men jeg tvivler på at folk herinde blot smider et link til en dagplejer op på deres firma hjemmeside. Det skal helst have relevans og give mening der hvor et link placeres. Men måske er du heldig at finde nogen der vil. Men så skal du jo ligeledes links til dem inde på din hjemmeside :) noget for noget.

God vind

Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:50

Hej,

du kan få et nemt link herinde, ved at markere linket på din post og trykke på billedet rundkredsen til venstre for den, hvor den er knækket.

Du kan måske også bare ændre ved ved at skrive http:// foran de 3w'er

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)