Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop hosting/producent, hvad kan anbefales?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Kort og godt:

Hvad er jeres erfaringer med henholdsvis: Shopify vs WooCommerce vs Magento vs PrestaShop? 

Har en god forståelse for WordPress og basic kendskab til kodning også skal nævnes.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du i tvivl om, hvad du skal vælge?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Vi arbejder rigtig meget med WooCommerce, og her rigtig gode erfaringer derigennem. Hvis du har en god forståelse for WordPress burde du kunne komme et rigtig godt stykke af vejen i forhold til selve opsætningen.

Hvad er dit behov? 

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får rigtig mange muligheder med Magento 2, men der er fordele og ulemper ved alle systemer og derfor skal du nok beskreve din shop før du nogen kan hjælpe dig med at finde den platform der passer bedst.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Det er allesammen udmærkede løsninger, har du en god forståelse for WordPress så tror jeg at jeg ville starte med at kigge på WooCommerce hvis jeg var dig, ikke at de andre er voldsomt komplicerede det er de ikke, men du kan jo lige så godt udnytte at du har kendskab til WordPress allerede.

Du kan finde lidt mere om de forskellige "typer" af Webshops, og hvad jeg normalt anbefaler her: www.mhn-consulting.com/webshop/

//Morten

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Ja jeg er i tvivl om hvad der bedst kan betale sig.

Umiddelbart kan jeg godt lide den backend som Shopify har, specielt deres rapporteringssystem er tiltalende synes jeg. Ideen om at alt er samlet et sted, uden at man behøver at opsætte betalings gateways, lave indløseraftaler, skulle opsætte fra bunden med en masse plugins (selvom jeg kan dette) mm. trækker en del. Prisen er dog en smule pebret, og kan ikke gennemskue om det kan betale sig i længden - nogle mener det kan, andre mener ikke.

Jeg regner med at sælge varer i prisklassen 300-600 kr. og forhåbentligt få afsat mellem 5-10 dagligt de første mange måneder - med tiden flere ved at udvide til NO/SE og andre Nordeuropæiske markeder.


Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Selv om jeg ikke er den store Shopify "fan", så er jeg helt sikkert på at det er en udmærket løsning som du sagtens ville kunne lave en god forretning ovenpå. 

Shopify's pro løsning ligger i 79 $ pr mdr, og hvis jeg skal være helt ærlig, så burde den pris ikke skræmme dig, heller ikke selv om du måske vil ende med at skulle lægge lidt mere, hvis der er et par apps du skal have på også. Under alle omstændigheder så koster det penge at tjene penge, og en omkostning på mellem 500 - 1000 kr pr mdr er ikke nogen stor omkostning for at have en velfungerende forretning.

Når det så er sagt så er jeg, af mange andre årsager, mere tilhænger af de opensource løsninger der fndes, som f.eks WooCommerce og Magento, her er softwaren gratis, men det betyder ikke at der ikke er omkostninger forbundet med at drive sådanne - det er der, hvor store de er afhænger meget af hvad du kan gøre selv, dine krav iøvrigt osv.

//Morten

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er selv stor fan af WooCommerce + WordPress, og hvis du allerede kender det system, så synes jeg bestemt at det er værd at give det en chance.

 I den forbindelse kan jeg anbefale ebogen fra https://wpmanualen.dk/, som også har en stor sektion om webshop med WordPress :-)

Mvh.

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også lige springe ind i debatten... Min stemme ryger helt klart på Prestashop !
Vi arbejder med systemet til dagligt, og har mange glade kunder som benytter det.
De andre systemer er også gode på hver deres måde, men det er jo en smags sag i sidste ende.

Du kan evt. tage et smut forbi vores start tilbud på en Prestashop løsning.
http://billig-prestashop.dk

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis du allerede har en god forståelse af Wordpress på forhånd og oven i købet kan programmere lidt også, så er valget bestemt ikke svært, der er da kun en vej at gå, nemlig Wordpress :)

//Kim

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)