Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har virkelig brug for gode råd:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig ny, ment på den måde, at jeg har gået med en iværksætter i maven, der er blevet gemt i børn, lønmodtager-job og alle de andre gode undskyldninger. Nu skal det være slut, og beslutningen er truffet. Jeg vil starte min webshop. Jeg vil sælge nogle forskellige ting, importeret fra Indien, USA og Amsterdam, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Jeg har ikke ret meget kapital, men har nu læst "e-pusher", og ved at jeg kan starte for kun få midler. Jeg er ret kreativ, og vil meget gerne bruge tid på at lave min egen hjemmeside... Eller er det en ultimativ dårlig idé? Jeg modtager gerne gode råd, erfaringer og alt andet der kan hjælpe mig igang med mit projekt!

De bedste hilsner herfra

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 11:12

Hvis du vil starte en webshop, ville jeg nok tage udgangspunkt i en af de lidt større kendte webshop platforme, som prestashop, woocommerce eller magento. Hvis du kender til grundlæggende web kodning kan du godt gå i gang med at tilpasse et tema, men hvis du ikke kender til kodning, vil jeg nok anbefale enten at få nogen til at lave det for dig, eller finde et tema der kræver minimal ændring.

Og så skal du regne med at det kommer til at tage meget længere tid end du regner med. Der dukker altid noget op, altid noget der skal rettes, altid et eller andet man tænker man ville have gjort anderledes. Så mit råd er at få så meget styr på hvad det er du vil inden du smider penge efter det. Men det er jo også det fede ved at være iværksætter, men ved aldrig 100% hvad i morgen den bringer ;)

Der findes rigeligt med læsestof omkring emnet, også her på Amino, som jeg nok vil anbefale at kigge igennem først, så du er sikker på det grundlæggende er på plads. Og så er det en god ide at tænke den tanke, at hvis du købte noget fra en webshop, og så ville kontakte dem enten med et problem, en forespørgsel eller andet, hvordan forventer du så de reagerer. Hvis du nu f.eks. skal sende noget retur, hvordan skal det håndteres rent teknisk osv. osv.

Det lyder måske voldsomt og skræmmende først, men i sidste ende er der ikke andet for end at bare springe ud i det når du føler dig klar, og så følge med strømmen, indtil du kan bunde ;)

Held og lykke med dit projekt :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 11:15

AlexandraR:
ved at jeg kan starte for kun få midler.

Det er da relativt, som importør er det vanskeligt, da både vare og fragtpris bliver billigere jo mere du aftager per gang.  Hvad forstår du selv ved få midler?

Tilmeldt 6. Jan 16
Skrevet kl. 11:28

Mange tak for svar:-) Er der evt. råd til hvem man kunne bruge, hvis man skulle betale sig fra at få lavet shoppen?

Tilmeldt 6. Jan 16
Skrevet kl. 11:29

Jeg har et varelager pt. Det er midlerne til start af shoppen:-)

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 11:31

AlexandraR:

Mange tak for svar:-) Er der evt. råd til hvem man kunne bruge, hvis man skulle betale sig fra at få lavet shoppen?

Du kan oprette en opgave på Amino freelancer, der er helt sikkert nogen der kan hjælpe dig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)