Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relevante affiliatekampagner- findes der et overblik?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et domæne, som har en del trafik - nummerpladeskruer.dk

Jeg ønsker ikke længere at drive konceptet videre, da den største del af den forventede omsætning har været der her i efteråret, og derfor vil jeg gerne enten have domænet solgt, eller anvende det til affiliate. Det kunne jo fint være relevant at henvise til nogen andre, som sælger biludstyr.

Jeg har undersøgt et par affiliatenetværk, men kunne desværre ikke finde nogle åbentlyst relevante kampagner. Findes der et overblik, hvor man kan se samtlige kampagner fra alle netværk?

Eller kunne der evt. være nogen herinde med en god ide?

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke en liste med alle de kampagner de har, da affiliate netværk foretrækker at holde hvilke kampganer de har og hvad de betaler for dem, for dem selv. Men hvilke kampagner søger du præcist?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Det er faktisk noget som kunne være rigtig brugbart for mange tror jeg. Jeg er hos en del affiliate sider, men deres søgere og kategoriseringer er typisk ikke særlige gode, og det kan være svært at få det fulde overblik på tværs af networks. 

Men som der allerede er skrevet...så tror jeg desværre ikke det findes :-(

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for dit indlæg

Jeg søger egentlig bare en kampagne, hvor jeg kan lave lidt mønt på at sende trafik fra nummerpladeskruer.dk videre. Brugerne er åbentlyst interesseret i at købe nummerpladeskruer - men hvis de alligevel er på en hjemmeside med biludstyr, køber mange jo nok noget mere med. Det må der være nogen, der har en interesse i, jeg har bare ikke kunnet finde en relevant kampagne.

Mvh Allan

Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Hjemmesideexperten.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se Thansen sælger et nummerplade skruesæt. Jeg ved ikke, om de har en affiliate kampagne, men du kan vel spørge dem?

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

landberg.dk som forhandler "ting til bilen" ligger hos partner-ads

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene,

Mange tak for tippet med landberg.dk. Jeg kan se, at de faktisk sælger de samme skruer, og de har endda "lånt" det billede, som jeg har taget af skruerne :p

Deres kampagne matcher perfekt det, som jeg leder efter. Jeg har selv handlet der masser af gange uden problemer (og gør det sikkert igen), så dem vil jeg rigtig gerne henvise til.

Venlig Hilsen

Allan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)