Hvad er det første man oplever, og hvad kan vi gøre bedre ?
Digital Servicebog er et nyt koncept der samler alle info om bilen et sted, og holder styr på kundens bil og derved garanti, syn, service mm - systemet sender også sms/mail til kunden når det er tid til næste besøg - se feks. http://digitalservicebog.dk/cars/at18127
Jeg synes at du skulle forsøge at trække din video mere frem på forsiden. Den fortæller baggrunden for konceptet rigtig fint.
Generelt er designet fint - Der er dog visse steder på sitet hvor tekst og billeder ikke rigtig fungere i stil med resten af layoutet. For eksempel på forsiden under"NUMMERPLADE TJEK i DIGITAL SERVICEBOG" - Hele dette afsnit står skævt i forhold til resten af opbygning.
Teksten staar helt ud til kanten, ser ikke saa pænt ud. Og sætningen "Vi startede Digitalservicebog op, med det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang. synes jeg ikke lyder prof.. "Vi startede...
Videoen starter automatisk hvilket er træls da de fleste har skruet deres højttalere op og man for et chok. Hvis man aabner jeres siden paa ens arbejde vil man sikkert lyn hurtigt lukke jeres side ned og maaske ikke kigge ind igen.
Og jeres video er gemt nede paa siden saa jeg ser ikke hvor lyden kommer fra saa jeg kan slukke for lyden.
1000 tak for nogen super input.. - beskrivelse med foto... SUPER 5 stjerner her fra!!
Jeg har nu lavet flg.
Video starter ikke af sig selv - (så er det vel ok med lyden er på, når man starter den selv?)
Teksten er flytter lidt ind på siden..
Jeg vil dog gerne spørge ind til det du skriver med teksten: Vi startede Digitalservicebog op, med det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang. synes jeg ikke lyder prof..
Har du nogen gode forslag du vil komme med eller mener du den del skal helt væk ?
Jeg vil dog gerne spørge ind til det du skriver med teksten: Vi startede Digitalservicebog op, med det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang. synes jeg ikke lyder prof..
Har du nogen gode forslag du vil komme med eller mener du den del skal helt væk ?
Jeg tror det er fordi der skal lidt mere.. kraft på fra start, hvis man kan sige det sådan :)
Jeg ville nok ændre det til noget i stil med: Digitalservicebog er din nye digitale servicebog. Vi vil gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.
Eller hvis det skal være mere midt i mellem: Digitalservicebog har det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.
Jeg tror mest bare det er vigtigt at brugeren får indtrykket at det her er noget jeg har brug for, og ikke så meget "vi startede det her projekt op" (det lyder lidt mere som introen til f.eks. en skoleopgave hvis det giver mening :)
Det er bestemt ikke noget vi blot har startet op som forsøg, det er noget der kommer til alle biler - :-) - og derfor er det 100% vigtigt at vi også udtrykker dette..
Det er både varemærke registreret og godkendt koncept, der er eneste alternativ til de gamle papir bøger..
Samtidig med at kunden altid kan se hvad der er udført - det er åbenhed og ærlighed i bilbranchen..