Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af bruger oplevelse på vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer..

Jeg vil meget gerne have vurdering og feed back på vores hjemmeside.. http://digitalservicebog.dk/

Hvad er det første man oplever, og hvad kan vi gøre bedre ?

Digital Servicebog er et nyt koncept der samler alle info om bilen et sted, og holder styr på kundens bil og derved garanti, syn, service mm - systemet sender også sms/mail til kunden når det er tid til næste besøg - se feks. http://digitalservicebog.dk/cars/at18127

Ser meget frem til at høre fra Jer

MVH 

Martin - Digital Servicebog

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Jeg synes at du skulle forsøge at trække din video mere frem på forsiden. Den fortæller baggrunden for konceptet rigtig fint.

Generelt er designet fint - Der er dog visse steder på sitet hvor tekst og billeder ikke rigtig fungere i stil med resten af layoutet. For eksempel på forsiden under"NUMMERPLADE TJEK i DIGITAL SERVICEBOG" - Hele dette afsnit står skævt i forhold til resten af opbygning. 

Held og lykke med projektet :-) 

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Teksten staar helt ud til kanten, ser ikke saa pænt ud. Og sætningen "Vi startede Digitalservicebog op, med det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.  synes jeg ikke lyder prof.. "Vi startede...

Videoen starter automatisk hvilket er træls da de fleste har skruet deres højttalere op og man for et chok. Hvis man aabner jeres siden paa ens arbejde vil man sikkert lyn hurtigt lukke jeres side ned og maaske ikke kigge ind igen.

Og jeres video er gemt nede paa siden saa jeg ser ikke hvor lyden kommer fra saa jeg kan slukke for lyden.

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

1000 tak for nogen super input.. - beskrivelse med foto... SUPER 5 stjerner her fra!!

Jeg har nu lavet flg.

Video starter ikke af sig selv - (så er det vel ok med lyden er på, når man starter den selv?)

Teksten er flytter lidt ind på siden..

Jeg vil dog gerne spørge ind til det du skriver med teksten: Vi startede Digitalservicebog op, med det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.  synes jeg ikke lyder prof.. 

Har du nogen gode forslag du vil komme med eller mener du den del skal helt væk ?

Igen 1000 tak

MVH Martin - Digital Servicebog - www.digitalservicebog.dk

Håber at høre fra dig igen.. TAK

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk, at på dansk bruger vi sammensatte ord: nummerpladetjek, nummerpladeopslag, brugeroplevelse, servicebøger, (feedback) osv.

Ja, undskyld, men det er en af mine kæpheste Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for dit svar og input..

Det er faktisk med vilje vi har delt en del af de ord - det gør at vores SEO bliver bedre - eller det er det vi oplever..

Men super med alt den input vi kan få..

TAK og håber du får en god dag..

MVH Martin - Digital Servicebog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

gomj:
Det er faktisk med vilje vi har delt en del af de ord

Så kan I jo evt. bruge bindestreg, som skulle give samme effekt - og samtidigt gør det til korrekt dansk, hvis I synes...

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gomj:

Jeg vil dog gerne spørge ind til det du skriver med teksten: Vi startede Digitalservicebog op, med det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.  synes jeg ikke lyder prof.. 

Har du nogen gode forslag du vil komme med eller mener du den del skal helt væk ?

Jeg tror det er fordi der skal lidt mere.. kraft på fra start, hvis man kan sige det sådan :)

Jeg ville nok ændre det til noget i stil med: Digitalservicebog er din nye digitale servicebog. Vi vil gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.

Eller hvis det skal være mere midt i mellem: Digitalservicebog har det formål at gøre alle biler digitale og skabe en gnidningsløs overgang.

Jeg tror mest bare det er vigtigt at brugeren får indtrykket at det her er noget jeg har brug for, og ikke så meget "vi startede det her projekt op" (det lyder lidt mere som introen til f.eks. en skoleopgave hvis det giver mening :)

 

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian..

Vi snupper en binde streg og prøver det af..

TAK !!

Mvh - Digital Servicebog

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick Furbo 

Super svar...

Godt set... - jeg retter til..

Det er bestemt ikke noget vi blot har startet op som forsøg, det er noget der kommer til alle biler - :-) - og derfor er det 100% vigtigt at vi også udtrykker dette..

Det er både varemærke registreret og godkendt koncept, der er eneste alternativ til de gamle papir bøger..

Samtidig med at kunden altid kan se hvad der er udført - det er åbenhed og ærlighed i bilbranchen..

TAK for svar

MVH Martin Digital Servicebog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)