Jeg sælger mit affiliate site http://www.netfysioterapi.dk/, et projekt jeg har startet op i April 2015. Jeg har fokus på ikke-affiliate projekter, så derfor sælger jeg ud af porteføljen. Der er masser af potentiale i dette site, det bliver bare ikke mig der skal realisere det. Her får du muligheden for at købe et site der har tjent omkring 25.000kr på 9 måneder siden start i April 2015. Lidt detaljer kan ses i pdf format her: http://www.netfysioterapi.dk/netfysioterapi.pdf Korte fakta: Siden har en indtjening i 2015 på ca. 25.000 kr over 9 måneder. En gennemsnitlig indtjening pr. måned omkring de 2800kr med et par bedre og dårligere måneder, hvor indtjeningen i begyndelsen af sitets levetid de første måneder var mindre end senere. Størstedelen af besøgende (omkring 3000 om måneden i år), kommer fra Google på meget målrettede søgeord. I går var der der meget mere, nemlig 280 besøgende, så slå til for Januar og Februar sker der sikkert en fordobling eller mere af antal besøgende! Sitet tjener penge gennem kommission af salg på diverse fitness udstyr, romaskiner, crossmaskiner, håndvægte, powerhoop, vægtløftningsudstyr m.m. Jeg har slet ikke engang skrabet overfladen på potentiale her i forhold til alle de nicher der findes med vægttab, løb, gadgets osv. Sitet er et tidligere brugt domæne fra 2001 og har derfor en meget høj trust. Jeg har stort set ikke lavet linkbuilding og alligevel har jeg adskillige nr.1 placering og en masse andre gode søgninger. Det er vigtigt for mig at sige her, at det bare er om at give den gas og få skrevet løs af artikler og guides, for det går meget hurtigt med at få placeringer og besøgende pga de allerde eksisterende links. Skriv løs og tjen penge. Derfor er sitet både godt til dig der har styr på affiliate og vil have en nem side at administrere og dig der er ny og som måske ikke er helt haj til linkbuilding endnu. Her kan du hurtigt se afkast på din investering. Der er opsat AffiliatePlugin (http://affiliateplugin.dk/om/) med 16 allerede installerede forhandlere samt omkring 170 priser. Det bedste af det hele er at du derfor bare skal udskifte dit Partner-Ads ID så kører det hele stort set, da næsten alle affiliate links går igennem AffiliatePlugin. Altså køreklar med det samme, ikke udskifte alle links. Du får hjælp af mig til at flytte hvis nødvendigt og køber kan selvfølgelig tilføje mig på Skype til sparring, hvis det skulle være interessant. Jeg vil gerne lave et hurtig salg og har derfor realistiske krav til salgspris, dog vil jeg gerne have mindst 12 måneders indtjening (34000kr) og sætter en køb nu på 18 måneders indtjening dvs. 50000 kr. Slå til nu og få vinter boomet med, tilføj flere artikler, lav noget markedsføring og så har du sikkert tjent det hjem inden da. Bud starter på 20000kr. Læs min pdf jeg linker og skriv så meget gerne til mig på mail@erikhamre.dk. Seriøse interesserede får selvfølgelig adgang til Google Analytics m.v. Som udgangspunkt løber auktion til Torsdag d. 7 kl 17, hvis der evt er flere med får alle en mulighed for sidste bud hvis man ikke lige er ved pc. Ser frem til bud! |
Nuværende højeste bud er 24.000kr. For ikke at spamme tråden her, så send mig bud på PB eller på mail tak.