Kan i anbefale en til SEO ?
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Daniel Popovic
Skrevet
04-01-2016 kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej, jeg står og skal bruge en som kan hjælpe med at lave SEO - har i gode erfaringer med nogen, som i kan anbefale?
Svar
ProFishingStore.dk - fiskegrej , Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Emma
Skrevet
04-01-2016 kl. 00:28
Svar
Tag et kig på codex-design.dk. Ejeren er nem at snakke med og jeg har kun hørt godt om ham (og hans SEO) rundt omkring.
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Hej Daniel
Hvilken type SEO efterspørger du?
- SEO tekster
- Linkbuliding
- On page SEO optimering
- Teknisk SEO optimering
Eller andet?
Vi udfører diverse SEO opgaver for vores kunder. Du er meget velkommen til at smide mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage lidt gratis sparring om dine forskellige mylugheder. Vedhæft gerne et link til din webløsning.
God mandag :-)
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Hey Daniel
Lyder spændende, du er velkommen til at tage et kig på: Online-advisor.dk
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at skabe nogle gode resultater med SEO, er det til et eksisterende website eller webshop ?
De bedste hilsner.
Johnny Møller
Svar
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Hej, jeg står og skal bruge en som kan hjælpe med at lave SEO - har i gode erfaringer med nogen, som i kan anbefale?
Hej Daniel,
Du kan med fordel starte med at se, hvorvidt din/jeres website er SEO klar her:
Er den ikke det, anbefaler jeg, du få kigget på det først, førend du kaster dig over SEO.
Sig endelig til, hvis vi på nogen måde kan hjælpe dig. Hvad enten det gælder website optimering eller SEO
Dbh.
Rasheed
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 15
Vi har gode erfaringer med Joakim fra Iseek. Han har en rigtig imponerende historik og ved hvordan SEO forbedres !
Mvh
Anders
Svar
FakturaService.dk - er din fakturaportal. Vi sidder klar på telefon, mail og chat hvis du har spørgsmål.
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Daniel Popovic
Skrevet
04-01-2016 kl. 14:29
Svar
Tag et kig på codex-design.dk. Ejeren er nem at snakke med og jeg har kun hørt godt om ham (og hans SEO) rundt omkring.
Tak for svaret - tager lige et kig :)
Svar
ProFishingStore.dk - fiskegrej , Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Daniel Popovic
Skrevet
04-01-2016 kl. 14:31
Svar
Simon Børsting Sørensen :
Hej Daniel Hvilken type SEO efterspørger du? - SEO tekster - Linkbuliding - On page SEO optimering - Teknisk SEO optimering
Det er både on-page og linkbuidling - Tror det er mest linkbuilding jeg mangler - men det må eksperterne vurdere :)
Vi har været oppe i top 3 på ordet fiskegrej - men tror vi er blevet ramt af noget panda eftersom vi er kommet helt ned på side 2 nu :(
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Daniel Popovic
Skrevet
04-01-2016 kl. 14:32
Svar
Hej Johnny
Det drejer sig om webshoppen ProFishingStore.dk - Tag et kig og kom med et tilbud på hvad du kan gøre og hvad det skal koste :)
Svar