Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks mest hardcore kundesupport...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

... Og førstepræmien går til Computerne.com 

http://computerne.com/kontakt.asp

Må indrømme at det er gaderespekt at forlange penge for at modtage support emails ;-) - Tror dog stadigt at vi fortsætter med at gøre det gratis her...

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:51

Haha... Det er squ da sjovt.

De må virkeligt levere noget godt sevice hvis de kan tillade sig at tage penge for det på den måde Stick out tongue

/Peder 

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:50

Jeg ville faktisk godt betale 15 kroner for at finde ud af, hvilke stoffer man skal være under indflydelse af, for at komme op med sådan en idé...

man undres!

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:03

albelli:

Jeg ville faktisk godt betale 15 kroner for at finde ud af, hvilke stoffer man skal være under indflydelse af, for at komme op med sådan en idé...

man undres!

Haha det kunne ikke siges mere præcis.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:08

Hva?! Det er da en fin ide. Jeg vil da satse en hel del penge på at deres email byrde er faldet ganske betragteligt Big Smile

Tænk på al den stress de ikke får! At det så koster lidt kunder/penge det må man jo bare tage med...

/Peder 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Hvis en butik kræver 5kr/min eller 15kr per mail, for at besvarer spørgsmål fra en potentiel kunde, tør jeg slet ikke tænke på, hvad de gør ved folk der allerede har betalt. Hvis ikke det skræmmer 98% af de besøgende væk, er der noget galt i Danmark :) 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:40

Ja, for det er jo altså ikke bare support - det er før-salgs support til potentielle kunder.

Det virker meget mærkeligt på mig og jeg har svært ved at se fidusen - medmindre da at de har været totalt overbebyrdede med emails, der intet gav efterfølgende.

Det er jo ikke praktisk muligt at lave en administration, der kan fakturere beløb i den størrelsesorden. Inden kunden er oprettet i systemet og fakturaen er skrevet og sendt, så er de 15 kr da væk. Og hvad så når, der skal køres rykkerprocedure også? Og det betyder at selve supporten altså stadig er gratis.

I praksis er det nok ikke så mange de fakturerer. Lur mig, om ikke de i stort set ALLE situationer lader kunderne slippe uden at skulle betale gebyret. Er der nogen, der tør vove forsøget?  Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:33

Det er som nævnt en god måde til at holde sin e-mail byrde nede, men hvorfor fanden (pardon my french) have e-mail support hvis de ikke gider det? For der er da ingen ved sine fulde fem der betaler 15 kroner for at spørge ind til et produkt de vil købe.

Som en eftertanke: Næste gang jeg skal på ferie, så lægger jeg et gebyr på for at svare på supportmails, så slipper jeg for at sidde ved computeren hele ferien og arbejde :) 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 09:44

Det kan jo sikkert fortælle noget om avancen i netop deres branche. Med den konkurrence der er, skal der ikke mange mails til, før de ikke tjener en krone på salget.

Nogen er så mere kreative end andre i forsøget på at minimere omkostningerne.

Det er en af grundene til at prisindeks er noget skidt for butikkerne - og i sidste ende for kunderne.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:16

Morten Ellegaard Larsen:

Det er jo ikke praktisk muligt at lave en administration, der kan fakturere beløb i den størrelsesorden. Inden kunden er oprettet i systemet og fakturaen er skrevet og sendt, så er de 15 kr da væk. Og hvad så når, der skal køres rykkerprocedure også? Og det betyder at selve supporten altså stadig er gratis.

I praksis er det nok ikke så mange de fakturerer. Lur mig, om ikke de i stort set ALLE situationer lader kunderne slippe uden at skulle betale gebyret. Er der nogen, der tør vove forsøget?  Wink

Det kører over betalingskort. Sender man et spørgsmål igennem kommer der en betalingsside fra DIBS på 14,46,-

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)