Jeg kan så ikke forstå at mine billeder bliver vist rigtigt på computer og ikke på tablets/telefoner. Det billede det drejer sig om er det nede i footeren (i bunden af siden.)
Jeg undgår altid at bruge æ, ø, å og andre specialkarakterer i urls, fil navne etc. til web brug.
Jeg støtter op om Carsten Jacobsens info. Men det er underligt, at billederne vises på PC, men ikke tablets/telefon?. Jeg havde noget på én af mine hjemmesider med et af de nævnte tegn og der kom slet intet billede. Kun markering med krydset i hjørnet. Kan måske være noget i tablet/telefon styresystem, der "vælter" billederne?
Jeg har lige testet på mine 3 mobiler og 2 tablets, og den ser ud som ovenfor på alle? De er alle er Android enheder, så jeg tænker det måske er Apple produkter du har testet på? Mobile Safari kan være svært at få til at vise tingene som man vil, men ikke umuligt ;)
Kan du prøve at smide et billede/screenshot op så vi kan se fejlen?
Har du erfaring i HTML/CSS? Så kan du lave et child theme eller custom CSS ændringer som kan hjælpe dig med at få siden vist ordentligt.
Den angivne webadresse tillades ikke af applikationens konfiguration: En eller flere af de angivne webadresser tillades ikke af appens indstillinger. Den skal matche website-URL'en eller kanvas-URL'en, eller domænet skal være et underdomæne til et af appens domæner.