Jeg er 30 år, iværksætter - men er blevet flexjobber. Det betyder at jeg ikke længere må have mit eget. Derfor søger jeg et flexjob i århus C / Viby J. En flexjobber er lig med billig arbejdskraft. Du skal udbetale en minimumsløn, men du får refunderet 2/3 af disse udgifter. Det vil sige at du kan få min arbejdskraft for ned til 6.000,- om måneden.
Jeg er uddannet IT-tekniker + selvstændig systemudvikler, men vil gerne arbejde indenfor alt muligt andet.
Så skriv, hvis du mangler en engageret medarbejder 4-6 timer om dagen, uanset hvilken branche du er indenfor. Kun seriøse henvendelser, tak.
Derudover er der et nyt serverovervågningsprogram på vej, samt et "spion" værktøj til virksomhedsejere der mistænker en medarbejder for at lave noget snavs i arbejdstiden.
Hvis du kunne skrive noget om hvile programmeringssprog du arbejder med samt eventuelle databaser etc. du har erfaring med, så tror jeg det ville være et stort plus. Synd du må droppe at være selvstændig, ellers et flot program du har fået strikket sammen :)
Jeg angriber lige din sag fra en helt anden vinkel. For hvis du allerhelst vil være selvstændig, tror jeg faktisk godt det kan lade sige gøre. Uden at kende til det i detaljer, har jeg i hvert tilfælde hørt om 2, som er blevet fleksjobbere i deres egen virksomhed. Den ene har endda oveni fået betalt noget udstyr, der kunne lette noget tungt arbejde for ham. Så hvis det er det, du har mest lyst til, syntes jeg da, du skulle prøve at undersøge det hele lidt nærmere.
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk