Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortlogo.dk - få de rigtige betalingskort på din webshop - vælg, sortér og download.

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Hvilke dimensioner får du, når du downlaoder dem?

Nu har jeg lige prøvet at downloade de logoer du har på thyshoppen. Der får jeg 950x115px - rimelig stort..

Se screenshot: http://prntscr.com/9klvjq

har downloadet dem i den største størrelse.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:31

bulldesign.dk:
Alle logoer tilhører deres respektive ejere og er ikke associeret med kortlogo.dk

Har du fået tilladelse af de respektive ejere til at bruge dem ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:33

erjegher:

bulldesign.dk:

erjegher:

Så på min webshop her https://thyshoppen.dk/ - Selv om det er sat ind i maks størrelse er det meget meget småt.

Det er rettet nu. Prøv at downloade den ønskede størrelse igen : -)

synes stadig det er utrolig småt selv i den største udgave.

Problemet ligger i når du uploader det i wordpress. Dit tema skalere det ned. 

Se screenshot: http://prntscr.com/9klvvi

Det er fordi du har 4 sektioner i din footer, hvoraf maks bredden er 235px.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:40

Her er Tellers retningslinjer - som man jo må sige at du overtræder med din side =

Generelle retningslinjer for brug af kortlogoerne

• Det er ikke tilladt at ændre logoernes farve og form - bortset fra proportional skalering.
  • Det er dog tilladt at bruge logoerne i sort/hvid
  • Det er ikke tilladt at tilføje eller fjerne grafiske elementer til det enkelte logo
  • Hvis du benytter flere logoer, skal du vise dem proportionalt lige store
  • Rækkefølgen for gengivelse af logoer bør altid være: MasterCard, Visa, JCB, UnionPay, American Express og Dankort
  • Læs mere om brug af de forskellige kortlogoer på kortselskabernes hjemmesider

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 12:46

Michael:

Her er Tellers retningslinjer - som man jo må sige at du overtræder med din side =

• Det er ikke tilladt at ændre logoernes farve og form - bortset fra proportional skalering.
  • Det er ikke tilladt at tilføje eller fjerne grafiske elementer til det enkelte logo
  • Rækkefølgen for gengivelse af logoer bør altid være: MasterCard, Visa, JCB, UnionPay, American Express og Dankort

De enkelte udbydere tillader, at deres kunder må bruge deres respektive logoer som markedsføring. I øvrigt har jeg sendt mails ud til alle udbydere for først og fremmest at gøre dem opmærksomme på siden, og dernæst også om tilladelse for brug af deres logo - selvom jeg ved at alle kortudbydere og gateways tillader brugen af deres logo af pressen eller deres kunder.

Ang. Teller - hvor ser du jeg overtræder deres retningslinjer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49

Michael:

Jeg kan nu ikke se, hvordan der bliver overtrådt nogle regler. Tværtimod sikrer BullDesign da, at logoerne følger reglerne.
Kortselskaberne bør faktisk være glade for en side som kortlogo.dk, da det grafiske på den måde nemlig holder den ønskede stil og layout.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:58

bulldesign.dk:
Ang. Teller - hvor ser du jeg overtræder deres retningslinjer?

Ja de 2 punkter her vil jo næppe blive overholdt på din side =

Og det undrer mig da hvis du sætter noget igang uden at have fået tilladelse til det ?. Hvad vil du gøre hvis du nu får afslag på at bruge dem ?. Og ikke mindst hvad skal dem der har brugt din side så gøre ?.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 13:03

Michael:

Kan du bevise der er logoer der ikke bliver brugt proportionelt lige store.

Man kan sortere logoerne i den rækkefølge man ønsker. Bruger man derfor en rækkefølge der krænker nogens betingelser, er det under eget ansvar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Hvis du benytter flere logoer, skal du vise dem proportionalt lige store

Det synes jeg nu netop, at de er - og derfor igen en fordel for kortudbyderen og brugeren at bruge kortlogo.dk

Michael:
Rækkefølgen for gengivelse af logoer bør altid være: MasterCard, Visa, JCB, UnionPay, American Express og Dankort

"Bør" ... dvs. de gerne vil have, men ikke forlanger. Desuden er det jo så op til brugerne af kortlogo.dk at indrette det således.

Kan simpelthen ikke se, hvordan dine indlæg har nogen relevans. Synes tværtimod det er et fantastisk initiativ af BullDesign

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 13:11

Michael:
Hvad vil du gøre hvis du nu får afslag på at bruge dem ?

Jeg vil gerne give dig en glad garanti på, at jeg ikke får afslag - håber det kan berolige din bekymring. Det handler blot om samtykke. Skulle jeg absolut få et afslag fordi der er et logo, der krænkes bliver det slettet, og så er den ikke længere..

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)