Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en seriøs webshop der sælger spil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer,

Jeg har sammen med en god ven arbejdet på https://spilstore.dk i et par måneder. Vi "offentliggjorde" siden her for ca. en uges tid siden. Tingene kører stille og roligt og vi arbejder stadigvæk hårdt på den.

Hvad synes I om den? Er der noget som kunne gøres bedre? Kom gerne med kritik også.

Til sidst vil jeg ønske jer allesammen god jul og godt nytår!:-)

Vh.

Mohammed 

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mohammed

Rigtig godt arbejde med brugervenligheden og designet. Enkelt og overskueligt - super godt. 

Synes måske I burde arbejde med jeres kategorier i hovedmenuen - er det bedst de er kategoriseret udbyder? Burde kategorierne ikke hedder "Skydespil, sport, osv"? 

Jeg er ikke spilkyndig, så det kan være jeg snakker for bedrevidende lige pt :-) 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mohammed

Jeg har kigget lidt på sitet, og følgende slår mig:

1)

Jeg kan se, I sælger en del spil - de ligger jo bl.a. på forsiden. Men det slår mig, at det ikke rigtig er til at finde en egentlig shop, hvor alle spillene, som I sælger, er tilgængelige, så man kan danne sig et overblik. Så hvis man tænker spillet først og spilportalen sekundært, så er det svært at finde det produkt, man leder efter.

2) 

Hvis jeg ikke har lagt mig fast på et spil på forhånd, men er interesseret i at finde et spil inden for fx. strategy, hvad gør jeg så?
I tråd med punkt 1, så kunne jeg forestille mig, at en kategorisering af spilmulighederne ville hjælpe en del

3)

Hvis jeg søger på et spil via søgefeltet, f.eks. Sims, så får jeg oversigten med de spil, der møder mine søgekriterier - to stk. Allerede her i oversigten kunne det være godt, hvis der var angivet, om der var tale om en version til steam, origin, battlenet eller uplay, så jeg ikke skal klikke ind under de forskellige muligheder for at se, om de er relevante for mig.

4)

Derudover ville jeg under det enkelte spil nok sætte et punkt mere (produkt) ind, så det blev således:

Lagerstatus: På lager
Produkt: Download  (eller DVD, hvis det ikke er en downloadversion)
Levering: Gratis 
Leveringstid: Inden for 24 timer gælder alle dage

Det kan nemlig godt virke misvisende, at der står f.eks. DVD på spilbilledet, men at der er tale om download.

Vh Thomas

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres handelsvilkår er meget korte. Der skal stå meget mere end det. Send mig evt en besked, så har jeg en handelsvilkår skabelon i kan bruge, hvor alle ting som skal stå der, står og som er til fri afbenyttelse.

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til jer begge!

Der mangler stadig en del arbejde, og jeg er glad for, at I kunne hjælpe med at finde mangler på siden! :-)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Jeres handelsvilkår er meget korte. Der skal stå meget mere end det. Send mig evt en besked, så har jeg en handelsvilkår skabelon i kan bruge, hvor alle ting som skal stå der, står og som er til fri afbenyttelse.

Hvor kan jeg sende dig en besked?

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Send mig en email til ever444ever@live.dk :) Så skal jeg nok hjælpe med handelsvilkår uden det koster noget.

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Husk at gøre opmærksom på at i bruger cookies ;-)

Det virker underligt at der står "Lynhurtig levering | Gratis levering" på downloads?

Man skal helt ind og kigge på "om os" for at finde ud af at i primært sælger nøgler og ikke fysiske produkter.
Dette burde nok være noget af det første man får at vide når man kommer ind på siden.

Mvh.
Kennet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)