Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - Analytics ecommerce tracking - fungerer kun delvist

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg har sat mig for her i ferien at få ecommerce tracking til at fungere i min webshop. Indtil nu har den fint kunne tracke salget, altså antal ordre, og endda prisen, men der er ikke kommet data ind omkring hvilke produkter der er solgt osv. Det er som om det kun er halvdelen den fanger.

Nu har jeg efterhånden søgt nettet tørt, og har endnu ikke fundet en løsning. 

Jeg bruger analytics modulet i prestashop, som jeg kan forstå på det hele, burde sætte hele analytics rigtigt op på siden. Har også slået ecommerce tracking til i analytics.

Så vidt jeg har læst mig frem til, har det noget at gøre med den side der landes på efter et køb er gennemført ikke indeholder alle data, men har ikke selv ændret i noget omkring hvor den lander. Så vidt jeg kan se, så lander man på order-opc.tpl, men ved ikke om det er det rigtige sted eller hvordan man ændre det, eller om det overhovedet skal ændres?

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette problem :)

Bruger i øvrigt quickpay.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:45

Hej Patrick

Der er lidt bøvl med Prestshops Google eCommerce løsning. Derfor opsætter vi ecommerce og analytics manuelt på de Prestashops vi udvikler. Hvis du sender mig en mail kan jeg sende dig koden du skal sætte ind på din ordrebekræftelseside, så behøver du ikke sidde, og læse Google dokumentation : -)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 09:42

Har sendt dig en mail :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)