Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaring med themeforest - anyone?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... - ved I om hvis man køber et themeforest site, om det er mere end blot en template? altså starter man med at have en masse information på siden, som man så kan gøre til sit eget? 

For hvis man køber direkte via Wordpress, - så ser det jo flot ud under demovisning, men når man så aktiverer det på sit eget site, ser det helt anderledes ud, - fordi antal sider osv og indhold er anderledes. 

SÅ altså: Er et Themeforest site en mulighed for at få et site som ser præcist ud som under demovisning-uden den store arbejdsindsats, for man skal blot  erstatte tekst og billeder med sit eget, 

eler er Themeforest ikke meget nemmere end Wordpress basis hvor man på papiret får en masse muligheder, som man så skal arbejde 100 timer på at få til at ligne noget....? 

PS: kan huske at Themeforest engang havde et ry for at være meget langsomme sider, - er dette blevet bedre? - umiddelbart ser det sådan ud, men vil godt være sikker...

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:30

Themeforest er jo bare et sted, hvor du kan købe teamer. Nogle af de bedste, hvis du spørger mig.

Jeg har købt flere derfra, og har været fuldt ud tilfreds. Du kan få dem til at ligne demoen 100%, enten ved at arbejde med det (så svært er det heller ikke) eller installere demo-indhold. Det følger med nogle af temaerne. 

Dog har langt de fleste gode dokumentationer, hvor du kan finde svar på alt. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 15:11

tak for input, - er der andre som har lignende erfaringer? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 12
Fra  MiniMarketing Skrevet kl. 15:29

Har købt mange temaer der, og det virker super fint.

Tip: Gå efter dem som mange andre har købt, så er der størrer chancer for at de bliver vedligeholdt :) 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:13

Jeg har også købt mit theme derfra og er super tilfreds. Jeg har i begyndelsen tit fået support fra dem og de har hjulpet med at ændre på ting som jeg gerne ville have rettet. Jeg kunne sagtens finde på at købe fra dem igen.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 15
Indlæg ialt: 30
Fra  FakturaService A/S Skrevet kl. 09:01

Jeg har også købt fra themeforest - og mine køb har leveret netop det, som du har set i demovisningen. Alt "mumletekst" og alle billeder følger med.

Så helt klart - kom i gang.

Vær opmærksom på hvilken licens du køber det under :)

FakturaService.dk - er din fakturaportal.
Vi sidder klar på telefon, mail og chat hvis du har spørgsmål.

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 10:34

hehe.. ja... vanvittig licens de kører med. ... betalingsindhold KRÆVER extended licens ca. kr. 15.000 kr. pr. år.! mens en almindelig licens inkl. webshop... koster ca. 400 kr. , fuldstændig skørt at jeg kan sælge biler til 300.000 kr. pr. stk på den billige licens, mens de kræver den dyre licens for et lille medlemssite med budget max. 7000 kr. Hehe...kigger mig om efter noget andet...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:43

musico:
betalingsindhold KRÆVER extended licens ca. kr. 15.000 kr. pr. år.! mens en almindelig licens inkl. webshop... koster ca. 400 kr.

Har du link til det? Jeg mener sådanne sites kræver en extended licens hvis man er professionel udvikler der skal bruge deres indhold til kunder. På en anden måde så kan man også købe skabelonen på den måde at den låses for alle andre - og dette koster også en anselig sum.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 10:52
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:55

Ah... Extended license er når du laver f.eks. en webshop men udlejer den og ejeren kan vælge et design i den - som Dandomain shops m.m.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)