Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wallstickers

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Høng/Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er lige så stille i gang med at starte en Wallsticker shop op, hvis formål er kun at have billige wallstickers. I første omgang tænkte jeg på blot at bestille dem hjem over Wish, og så sælge dem videre.. Men den tanke er jeg stille og rolig i gang med at smide væk, men hvad har jeg af alternativer, sådan konkret? Jeg læste mig til ved at trykke dem selv, kræver det man vej utrolig meget om skilt arbejde for at kunne bestyre maskinerne, og tror ikke rigtig dropshipping er en mulighed, i det det bliver for lidt avance. Hvad kan jeg gøre?
Mvh Andreas

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har 2 kasser ca. 2000 walstickers herhjemme i forskellige motiver, hvis du har interesse kan jeg sælge disse til indkøbspriser.

VH/Erhan

Fra Høng/Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Erhan. Problemet ligger i, det skal være varer jeg kan få på lager igen, og altså ikke bare et restparti. Mvh.
Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg forstår din tanke har selv været lidt den vej,

MEN der er SÅ mange der laver dem og til billige penge så uanset så skal det du evt køber være i så god kvaliet eller så kan det være ligemeget folk vil have kvalitet til ingen penge og dem er der sygt mange af og dem der evt køber har tit allerede tjekket prisen på ebay.com ud, og så finder de evt de leverandøre som laver dem selv enten på facebook eller på Google.dk

men gør op med dig selv om du skal leve af det eller om du skal lave lomme penge da der skal smides en del penge i det for ikke at sige en f..... masse tid

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Fra Høng/Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis, mange tak for din respons, det sætter jeg inderligt meget pris på.

Jeg har enlig siden jeg var 12 år gammel, interesseret mig for iværksætteri. Jeg har før hen, været med ind under et firma som kørte rigtig godt, vi solgte hosting løsninger. Nu vil jeg gerne prøve noget nyt, med mig og kæresten som ejere. Målet er ikke at tjene mange penge, at kunne leve af det. Jeg arbejder ved siden af som sælger, så pengene mangler jeg ikke. Jeg mangler mere den 'rus' i af opbygge en kunde base. 

Jeg er villig til at bruge mere end bare meget tid, har allieret mig med familiemedlememr som også hjælper med at sende og pakke når vi når der til. Hvad forslår du jeg gør af hensyn til varer lager? Impotere det, eller hvad?

Mvh. Andras

Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du skal sætte dig på kvalitet så køb en skærer plotter og lav dem selv , men du skal virkelig tænke dig om ang pris for der er rigtig mange om buddet og prisen er nede så dem der har en skærer plotter stående til reklamer og sådan vi gider ikke lave wallstickers pga tid kontra matrialer ikke hænger sammen

så tænk om det er denne vej du vil, for der er næsten 8 i hver by i dk der kan lave dem

og impotere du dem er de tit af så dårlig en kvalitet at det ikke får folk til at komme igen

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal regne med for at du kan holde din tid, strøm og omkostninger hjemme skal man tage 350 eller mere for den hvis det er ren tekst, og det er det der tager tid at fjerne alt overskyende folie

men de bliver solgt til omkring 200 kr så du kan nok se det er ikke noget du tjener penge på

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Fra Høng/Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

At lave dem selv tror jeg ikke umiddelbart er en god ide. Du kunne se hvad jeg skrev før, og som du selv nævner, tid, strøm og materialer hænger ikke sammen med prisen hvis ikke man har maskiner, og allerede trykker i forvejen. Derfor jeg søger andre alternativer. Men er du enlig sikker på at kvaliteten er så lav ved dem man importere? Min mor har nogle, som er rigtig udmærket kvalitet 

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Andreas,

Der findes ca. 10 stykker af hver model, du kunne jo også lægge dem i en kategori for sig og sælge dem billigt bare en ide hvis du skulle til at sælge disse. Jeg vil have ca. 5 kr pr stk.

Mvh

Erhan

Fra Høng/Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig lige vende tilbage, det er et knald godt tilbud. Hvordan er kvalitet osv? Hvorfor har du dem liggende? var det dem der var usælgelige ? 

Undskyld den sene respons. Der indtraf lige lidt ferie.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)