Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man bruger handelsbetingelse til at legalisere nyhedsbrev

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry så har jeg fået forkert information af min rådgiver inden for nethandel... Men så skal han have en rubrik ved købs afgivelse, hvor man har mulighed for at fravælge det..

Ps. Hvis jeg køber en varer og dagen efter får et nyhedsbrev "spam" så er jeg ikke kunde der mere. samt varen ville komme returWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vi enige om, der er helt sikkert også en del frafald på den konto, men ikke desto mindre er den god nok. :)

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fundet et link med lidt om det fra en blok

http://www.afdeling18.dk/blog/2011/7/13/maa-du-have-kryds-i-tilmeld-nyhedsbrev.aspx

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at checkboksen er tjekket af på forhånd måtte jeg ikke for e-mærke. Derfor mit spørgsmål omkring at skrive i handelsbetingelser, at emailen der bliver forbundet med købet, benyttes til promovering af egne produkter etc. Så kunne jeg nemlig nemt benytte de email-adresser der kommer ind via køb.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det dog at du søger efter mulighed for at få lov til at tvangsspamme dine kunder ?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør man jo heller ikke hvis det klart og tydeligt fremgår hvordan man kan framelde sig under købsprocessen. Grunden til at jeg alligevel selv ville lade være er at man kun må sælge lignende produkter.
Eksempelvis må man ikke sende nyhedsbreve om sko hvis kunden har købt bukset, man kan hurtigt komme i problemet

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger ikke at tvangsspamme mine kunder og tingene forbliver også som de er. De skal selv sætte kryds i feltet og jeg skriver ikke noget i handelsbetingelserne.. Jeg er bare en tænkende og nysgerrig person, og hvis jeg ikke lige kan finde løsning på Google, så spørger jeg. :)

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Det er bekymrende at så mange kloger sig på markedsføringslovgivningen, tager fejl og får fem stjerner for det.
Læs paragraf 6 stk 2 nedenfor:
Stk. 2. en erhvervsdrivende, der fra en kunde har modtaget dennes elektroniske adresse i forbindelse med salg af en vare eller en tjenesteydelse, markedsføre egne tilsvarende produkter eller tjenesteydelser til kunden via elektronisk post. Dette forudsætter dog, at kunden har mulighed for let og gebyrfrit at frabede sig dette både i forbindelse med afgivelsen af adressen til den erhvervsdrivende og ved efterfølgende henvendelser

Men der er den understregede del vigtig!

For sælger du f.eks dæk til biler, så må du IKKE markedsføre f.eks plejeprodukter til bilen. Dvs du er ret begrænset i forhold til, hvad du egentlig må markedsføre overfor kunden. Tilmelder kunden sig derimod dit nyhedsbrev, så må du markedsføre alt det du vil og ønsker...

Så man skal lige tænke sig om, før man bare markedsføre sig. Dertil kommer, at mange anser tilbud som spam, såfremt de ikke har tilmeldt sig aktivt... Så der er en badwill effekt også i forbindelse med den metode...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)