Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ærlig person til at stå som direktør for mit ApS, idet jeg selv er i RKI.

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Per, som jeg husker det fra min tid i forsikringsselskab så kræves der dom for at kunne blive registreret i RKI af et forsikringsselskab for gæld til dette...

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Så tror jeg at du husker forkert :-)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Eller rettere. Så har tingene nok ændret sig.
I dag behøves kun at skyldner vedkender sig gælden. - hvilket i mange tilfælde kommer af sig selv.
Hvis f.eks. Der er tale om en virksomhed der har lånt penge ud.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg taler ud fra konkrete tilfælde fra virkelighedens verden John.
Ikke ting, som man læser sig frem til på nettet og så danner sig et billede af udfra.

Så hvilken verden DU mob lever i...

Vi har haft en kontrovers før, og jeg er ved at være rigtigt træt af dig igen...!
Så nu vælger jeg at ignorere dig fremover, for ikke at eskalerer yderligere.

Og dette var min sidste kommentar til dig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:39

Per Bendiksen | DEBEO.dk:

Og dette var min sidste kommentar til dig.
tusind tak Jeg dropper så også for ikke at genere dig, at svare dig direkte men da med ret til at rette når du totalt vrøvler  -.

du mangler viden ofte -  men holder fast som et barn nok ikke så langt fra at være troll på den led - 'Du skriver

Per Bendiksen | DEBEO.dk:
 Ja der kan gøres udlæg i bil, ejendom og stort set alt muligt andet af værdi - men mig bekendt (og du må gerne komme med en GOD kilde på modsatte), at man kan tvinges til at betale, til trods for at man har pengene på bogen. - heller ikke i fogedretten.

for at forklare hvor uretfærdigt det er banker ikke vil stille konto til rådighed til folk i RKI trods de har mange penge i banken 

Det er som at fastholde 2+2 er 16 - helt skørt, som du gør det så ofte - men jeg skal nok lade være med at svare dig direkte - men dog rette når du sovser ting til, som kan skade andres viden

Selv tager jeg altid mod rettelser med tak faktisk - uden at ville være helgen, men jeg laver bestemt fejl

god Jul

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:46

det må du holde op med at tro. En mulighed for dig er at søge viden, og Whiskey er faktisk en som har den slags på meget brede områder herinde - så sug til dig for pokker - Det gør ikke undt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:41

Det er muligt at leve videre.

Jeg har startet op igen efter konkurs i byggekrisen - mange aar siden -  der fik et antal frimaer jeg ejede til at gaa konkurs. Min skyld ? Nej Byggekrise - ingen ordrer i 6 maaneder - saa skulle det gaa galt..

Er jeg en daarlig person derfor? Nej jeg skaffede arbejde til mange og dansk produktion sparede valuta hvor ellers der var "export" af arbejdspladser.

Jeg gjorde en fejl - skrev under paa häftelser over for et par banker. Jeg skaffede arbejdspladser i en region med stor arbejdslöshed og banken var mere end interesseret da jeg köbte en falleret träindustri ud af samme bank.

Bankerne accepterede en risiko ogsaa.

Skulle jeg saa blive et socialt tilfälde derfor?

Jeg stardede op igen som ansat og med "straamand"  og levede godt indtil pension og management buyout. Og banken levede ogsaa videre.

Skulle jeg saa betale gälden - jeg mener nej.  Vi har begge satset (bankerne og jeg) Vi har begge tjent penge og siden midstet penge og jeg mener at konkursen satte et punktum.

Min pointe er at man nödvendigvis ikke er en daarlig person fordi man gaar konkurs - og at man skal have mulighed for at leve videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 11:15

Viggo Peetz:

Min skyld ? Nej Byggekrise - ingen ordrer i 6 maaneder - saa skulle det gaa galt..

Jeg får til tider en række gode grin over indlæggene herinde. Dette er et af dem!Big Smile

Alle kan naturligvis træde forkert en enkelt gang, men hvis man vil nå langt i forretningslivet, må man have selverkendelse og lære af sine fejl. At give krisen hele skylden for ens konkurs er simpelthen det samme som at sige, man intet har lært!

Der skal 2 til tango - og havde du måske disponeret anderledes, så var dine firmaer eventuelt stadig eksisterende??? Som jeg engang skrev i en anden tråd. "Kun de dygtige overlever i brancher med ekstrem konkurrence"

Der var mange dygtige byggefirmaer, der klarede krisen! 

Rigtig glædelig jul:-) 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 11:26

Whiskey:
å kræves der dom for at kunne blive registreret i RKI

Skyldner skal ganske rigtigt en tur forbi foged- eller civilretten, førend der kan etableres en RKI-registrering. 

Husk på, at mange gange kan der var splid om skyldsforhold blandt partene. 

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)