Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job indenfor kreative fag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger job indenfor kreative fag, nærmere betegnet fotografi, video/film, reklame osv. - gerne fotografiske opgaver samt redigeringsopgaver, men  bredere organisatoriske opgaver er også en mulighed så længe virksomhedens kerneprodukter er indenfor ovenstående brancheområder.

Jeg er uddannet cand.psych. med speciale i organisationspsykologi/arbejdspsykologi og erfaring med kvalitativ markedsanalyse ønsker at bevæge mig over i mere kreative arbejdsområder. Deltidsansættelse og arbejde i København foretrækkes.

Send gerne en email for yderligere oplysninger.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 07
Skrevet kl. 12:21

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:58

Du har bestemt en interessant profil, desværre kan jeg ikke ansætte dig. Med den erfaring du har, bør det ikke være svært at finde job.

Mange hilsener kunstnerisk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:29

Jeg har arbejdet indenfor de krative fag hele mit liv - først som fotograf i nogle år, herefter som musikproducer i 15 år, og nu online markedsføring. Og er var et par ting, der slog mig da jeg læste dit indlæg ...

Hvis ikke du har erfaring endnu, indenfor det kreative område du vil arbejde med, så skal du nok regne med at komme til at arbejde gratis i en periode. Sådan fungerer det i høj grad i den kreative branche - specielt hvis du vil arbejde med og for de bedste. Og netop det at arbejde for og med de bedste er afgørende vigtigt for, ens videre karriere. Det svarer lidt til forskellen på en kok der er trænet hos en 3 stjernet kok og en der har stået på f.eks. Jensens Bøfhus og varmet frysevarer.