Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ichallenge.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har lavet en hjemmeside, som jeg håber, I vil tjekke ud. Den er lavet som en hjælp for folk til at nå et selvvalgt mål eller til at udfordre fx en ven/kæreste. Gennemføres målet ikke skal der betales penge til en selvvalgt velgørenhed eller til en ven.

IChallenge.dk

Venlig hilsen
Mikkel og Andreas

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 21:56

Siden er ikke helt færdig. Har I nogle feedback? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:52

Hejsa, 

Skæg idé, jeg ved ikke om jeg kan se forretningen i det? Med mindre der er non-profit? :) 

Er det hensigten at alle udfordringerne skal fremkomme på forsiden? I så fald vil det nok blive forholdsvis uoverskueligt når i efterhånden får en tilstrømning af brugere. Ellers fedt design, og gode billeder. 

God vind med projektet :-) 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:06

Sjovt koncept :)

Prøv evt. at få nogle lidt mere realistiske billeder på forsiden (første billede passer ikke ind), det ligner stockbilleder, og måske bare et statisk istedet - det kan godt virke som støj.

Er formålet det hele skal være på forsiden? Hvis ja, så prøv at få lidt mere ind - se evt. http://www.3byggetilbud.dk/ - Få nogle fordele ind, fortæl det er gratis (hvis det er :)).

Om os knappen i toppen er alt for tydelig, der er ingen grund til at have den så stor, sæt den evt. ned i footeren.

Gør "Gennemfør en udfording" sektionen større og centrér det - det ser meget småt ud (det har dog en meget god størrelse på mobil).

Jeres logo lige nu er bare en skrifttype - måske man skulle gøre noget ved det, få evt. et logo med et symbol.

Jeres facebook link linker til en forkert facebookside.

Sæt jeres Analytics kode ind i <head> tagget. Læs her hvorfor:

https://support.google.com/tagassistant/answer/3059154?ref_topic=2947092#move_head

Der bliver brugt 3 skrifttyper på siden, Bitter, Montserrat og Helvetica. Det er også ok, men måske bare bruge to - Helvetica som brødtekst og Montserrat som titler.

Er der nogen grund til at kontaktformularen er i footeren? Den er nok ikke nødvendig dér, lav istedet et link der hedder Kontakt os til en ekstern side. 

Når man skal vædde pris - lav evt. et "Definer selv beløb" felt, det kan jo også være andre tal folk gerne vil vædde om :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 07:44

Jeres facebook link(Direct) Virker ikke til den rigtige profil- Har du en mail jeg kan skrive til? Har nemlig en del ting!:) Men super sjov ide

Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 15:41

Tak for feedback:)

Tusind tak for feedback.
Yep, udfordringerne kommer på forsiden, men det er kun de seneste. Kan godt være vi skal kigge mere på dette. Præcis, det er non-profit.
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 15:43
Tusind tak for feedback! Det er fornemt. 
Godt med kontaktformularen, det får vi ændret. udover det skal vi selvfølgelig også have opdateret FB, Twitter...
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 22:09

Hej Matias.

Også fedt med din feedback. Jeg har sendt dig en PB, ellers prøv at skriv på vores kontaktformular, så kan vi også se om den virker. Det skulle den gerne :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 11:12

Jeg sender lige en mail så!:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)