Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores rejseportal

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke læst alle indlæg, så jeg har ikke set om det er nævnt, men:

I skal have styr på noget så banalt som datovalg/kalender! 

For det første starter ugen i Danmark med mandag - ikke søndag. For det andet er det frustrerende, at afrejsedato foreslår dd. - selvom man har valgt en ankomstdato som ligger langt ude i fremtiden. Afrejsedato bør foreslås som først mulige - dvs. dagen efter ankomstdato.

Fejl og uhensigtsmæssigheder i helt banal funktionalitet er lige så skadende for troværdigheden, som dårlig stavning eller manglende kontaktinformationer. Og da et site som jeres i høj grad skal leve af troværdighed, skal det være HELT færdigt, FØR det går i luften. I kan have forhandlet nok så mange fantastiske aftaler, men er jeres front ufærdig/amatøragtig/utroværdig, kan den på få dage gøre uoprettelig skade på forretningen!

Hvis jeg var jer, ville jeg overveje lanceringsdatoen igen. I har 12 dage til launch - vel at mærke 12 dage, som indkluderer jul og nytår. Og i har - bedømt på denne tråd og sidernes nuværende udseende og funktion - end ikke haft fronten i første brugertest endnu!

Amino er et fantastisk forum med mange kompetencer samlet - men det er altså ikke stedet for brugertest af et så ambitiøst projekt som dette. Og da SLET IKKE 12 dage før launch!

Man kan have nok så mange dygtige folk og lave nok så mange interne kontroller. Men man kan IKKE undvære brugertests - som I ser ;-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Anna Lopez A:

Min første overvejelse burde måske heller være at lade vær med, at svare på dumme kommentarer😉

For mig at se er der ingen dumme kommentarer her i traaden , kun hjælp , men der findes en del arrogante svar fra traadstarter som ikke værdsætter hjælpen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anders S:

Anna Lopez A:

Min første overvejelse burde måske heller være at lade vær med, at svare på dumme kommentarer😉

For mig at se er der ingen dumme kommentarer her i traaden , kun hjælp , men der findes en del arrogante svar fra traadstarter som ikke værdsætter hjælpen

Yes

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Yes

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)