Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores rejseportal

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, www.takemeaway.dk. Så er vores nye rejseportal endelig gået live, og vi vil meget gerne have feedback fra jer. Hvad synes I om designet og er vores kommunikation tydelig nok?:-) der er stadig små stavefejl og vi mangler at få tilføjet text under betingelser og cookie. Vi starter med at markedsføre TakeMeAway per 1 januar og vil rigtig gerne have nogle feedback fra andre end vores rejsepartnere og brugere. Mange tak. Mvh TakeMeAway teamet.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser da relativt godt ud synes jeg, er lidt usikker på om det er ok at opdele det i alle de forskellige rejse typer hvis de ikke indgår i udvalget...jeres koncept er lidt uklart, Det er muligt det virker når i vokser men i sender lidt et signal om at i kan levere markedets bredeste udvalg selv om i kun er "markedets mindste aktør". Jeg tror nemt folk vil tro de er overladt til sig selv. 

Jeg bliver irriteret over at i smider en popup i hovedet på mig, selv om det er en konkurrence, lav istedet en lille banner reklame og skriv vind en rejse med Takemeaway.dk eller lignende. Jeres konkurrence er næppe formålet med jeres side og virker kun forstyrrende på mig. Læg evt oplysning om konkurrencen som der hvor den rejse man vinder retteligt kører til på jeres site.

Kan ikke se nogen grund til at skulle tro i er billigere end andre, rejsen til Dudaii ser attraktiv ud, men ALLE rejse selskaber har af og til billige rejsetilbud. Hvis i slår jer op på at være billigere uden at være det får i næppe glade kunder.

Men ellers er det en pæn velfungerende side, ser det ud til, men måske der burde værre lidt flere billeder og mere oplysning om destinationerne.

Mvh 

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A,

Mange tak for feedback.

Vores koncept er at vi samler de bedste tilbud fra rejsemarkedet og vi er kun formidlere af tilbudene. Så i stedet for at været tilmeldt div. nyhedsmail fra dealsites,

rejsebureauer og fly-sites samt andre tilbudssites, så kan man være tilmeldt vores nyhedsmail og modtage tilbud løbende, eller blot bruge vores hjemmeside til inspiration. Hvis du kigger på banneret under bannerslide på forsiden ville du kunne se at der står følgende: Vi finder de bedste deals på rejser og hoteophold på tværs af dealsites... Hvis du går ind på et af tilbudene og klikker Gå direkte til tilbud>, vil du da bliver viderederigeret til rejsearrangørens hjemmeside.

Vi vil uploade 20-30 tilbud om dagen, og der vil selvfølgelig komme meget mere indhold og billeder. Ift. pop ups, så er det essentiel for vores forretning at brugerne tilmelder sig vores nyhedsmail og den popper kun op én gang.

Vi er glade for at du kan lide vores design og endnu engang tak for feedback.

Mvh

TakeMeAway

Mr. A:

Ser da relativt godt ud synes jeg, er lidt usikker på om det er ok at opdele det i alle de forskellige rejse typer hvis de ikke indgår i udvalget...jeres koncept er lidt uklart, Det er muligt det virker når i vokser men i sender lidt et signal om at i kan levere markedets bredeste udvalg selv om i kun er "markedets mindste aktør". Jeg tror nemt folk vil tro de er overladt til sig selv. 

Jeg bliver irriteret over at i smider en popup i hovedet på mig, selv om det er en konkurrence, lav istedet en lille banner reklame og skriv vind en rejse med Takemeaway.dk eller lignende. Jeres konkurrence er næppe formålet med jeres side og virker kun forstyrrende på mig. Læg evt oplysning om konkurrencen som der hvor den rejse man vinder retteligt kører til på jeres site.

Kan ikke se nogen grund til at skulle tro i er billigere end andre, rejsen til Dudaii ser attraktiv ud, men ALLE rejse selskaber har af og til billige rejsetilbud. Hvis i slår jer op på at være billigere uden at være det får i næppe glade kunder.

Men ellers er det en pæn velfungerende side, ser det ud til, men måske der burde værre lidt flere billeder og mere oplysning om destinationerne.

Mvh 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kort kommentar: Jeg har fuld forståelse for at I er nye i markedet, men netop derfor vil jeg skjule jeres FB sides antal af likes på sidebaren, indtil I har opbygget en vis mængde derigennem. Der rykker desværre troværdigheden lidt i den forkerte retning. 

Ellers flot og gennemført - held og lykke :-) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding. Jeg er glad for at høre, at du synes godt om hjemmesiden. Vi havde også overvejet at vente med Facebook siden, men har valgte at have den aktiv mens vi markedsfører os på Facebook. Vi har allerede fået 50 likes på en dag uden markedsføring og vil lige afvente og se. Mvh Anna

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

10 sek. og en popup.

Jeg er smuttet...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anna Lopez A:
Vi har allerede fået 50 likes på en dag uden markedsføring og vil lige afvente og se. Mvh Anna

Wink Hvordan det, når der står 44 synes om, på jeres side ???

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib, du tager fejl😉

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Frenso, tak dine 10 sekunders besøg. Meningen med denne tråd var endelig at få noget konstruktivt feedback. Og ikke sarkastiske bemærkninger. Men det skyldes nok bare din mangle viden omkring produktet?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anna Lopez A:

Hej Frenso, tak dine 10 sekunders besøg. Meningen med denne tråd var endelig at få noget konstruktivt feedback. Og ikke sarkastiske bemærkninger. Men det skyldes nok bare din mangle viden omkring produktet?

Ja du har ganske ret. Det ved du ganske sikkert meget mere om end jeg gør.

Og derfor gik jeg på siden som kunde og smuttede igen efter 10 sek. da jeg ikke orker popup reklame, men egentlig meget heller ville finde et godt tilbud på en rejse. Men sådan er der jo så mange forskellige måder at sælge på.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)