Tusind tak Simon. Det skal jeg nok gøre. Bedste hilsner, Magdalena |
Er din footer færdig? I så fald synes jeg den ser alt for tom ud - kan du smide nogle informationer derned? Evt. firmanavn, cvr. nr., tlf, mail osv.?
Tusind tak Simon. Det skal jeg nok gøre. Bedste hilsner, Magdalena |
Hej Bulldesign, Tak for de gode råd. Bedste hilsner, Magdalena |
Hej Heine, De oplysninger som du nævner er allerede i bundrammen. Bedste hilsner, Magdalena |
Problemet er bare, at jeg hverken er programmør eller designer. Det er ikke muligt at tilføje noget, medmindre man har forstand på det. Jeg har kontaktet DanDomains support med henblik på at fylde footeren den forladen dag, men jeg fik at vide, at jeg skal komme i kontakt med en designer, og de kan anbefale nogen. Det undrer mig lidt, at jeg skal betale ekstra, for at få fyldt footeren. Alt i alt har jeg tusind ændre ting, jeg skal have på plads nu, så footeren skal vente. Den bliver dog på et tidspunkt fyld op. |
Hej Matias, Bedste hilsner, Magdalena |
.. |
Don't worry, google har fundet dig nu
Start med at få lagt en markedsføringsstrategi, dvs tag stilling til hvem dine kunder er og hvordan du når ud til dem. Hvis det er kvalitetsmøbler med en forholdsvis høj pris (og avance) så er det nok ikke Gul og Gratis der er det mest oplagte medie. Men prøv evt at tage en snak med en Webshop/Markedsføringsekspert, og få hende til at hjælpe dig - det er selvfølgelig ikke gratis, men hvis du sørge for at du selv er den udførende, så kan det godt holdes, rent prismæssigt, på et fornuftigt niveau - jeg har dygtig en i mit bagland, hun kunne måske være et godt "fit" her. Jeg giver dig lige et kald i morgen, så kan vi jo altid lige vende det engang. //Morten |