Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix webshop udbyder

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

 

Grundlæggende var mit spørgsmål om de her "gør det selv" løsninger kan følge med, med evt. udvidelse. Hvad er faldgrupperne etc. For en fyr som mig, ser det jo ganske fint ud og jeg kan lave det selv, spare lidt penge det.

Men jeg vil jo ikke sidde i saksen om nogle år og være bundet til en løsning som ikke understøtter fremtidens hvad ved jeg.

 

Mvh. Morten

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sko og sokker håber jeg på. Ure, det bliver en leverandør jeg skal samarbejde med.

 

Nej, det er desværre lidt for tidligt til det.

 

Mvh. Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten.Nissen:

Hej Brian.

 

Grundlæggende var mit spørgsmål om de her "gør det selv" løsninger kan følge med, med evt. udvidelse. Hvad er faldgrupperne etc. For en fyr som mig, ser det jo ganske fint ud og jeg kan lave det selv, spare lidt penge det.

Men jeg vil jo ikke sidde i saksen om nogle år og være bundet til en løsning som ikke understøtter fremtidens hvad ved jeg.

 

Mvh. Morten

Hej Morten,

i teorien (og det er teori for langt de fleste) er det helt rigtige at vælge en open source-løsning (og så tror jeg det bør vær Presta eller Magento), men det kræver rigtig meget tid, lyst, evner og/eller penge.

Så spørgsmålet er hvor du er henne i forløbet og hvilke overvejelser du har gjort dig. Og ikke mindst hvad du kan og har mulighed for at bruge af tid og penge - og naturligvis din risikovillighed.

dbh.

Brian

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, tak for indlægget.

 

Men hvad indebager en open source-løsning. Altså lidt firkantet hvis vi stiller det op imod en gør det selv løsning f.eks.

Det er jo en jungle det her, og jeg har svært ved at træffe en beslutning :-)

 

Mvh. Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten.Nissen:
om de her "gør det selv" løsninger kan følge med, med evt. udvidelse.

Endnu engang blot en betragtning: Men det du skal sælge er jo andre, der allerede gør via hostede (dvs. mulighed for valg af str., farver, tillægssalg mv..), så mon ikke de fleste løsninger kan dække dine behov.

Hvis, mente naturlig NÅR, du så får succes - jamen, så har du jo også tjent ind til at få lavet den løsning du vil. Og om ikke andet, så vil webshop-udbyderen jo nok også gerne udvikle/programmere deres system løbende sammen med en succes (reference). Prøv at spørge Bryan om det :-)

dbh.

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten.Nissen:
Men hvad indebager en open source-løsning

Kort sagt : Hvis du spørger om dette (med mindre du har besluttet, at der kan og skal risikeres en halv, eller rettere en helt million kroner i det - så er mit råd at vælge en af de hostede webshop-løsninger, der er nævnt i denne tråd.

...og så brug tiden/pengene på præsentation (lækre fotos og smækre beskrivelser)...

Ellers er det min erfaring, at man aldrig kommer i gang eller endnu værre går "død i det" inden der er realiseret noget brugbart.

dbh.

Brian

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have tak for din tid og brugbare erfaring Brian.

 

Det er simpelhen guld værd det her Amino.

Hav en fantastisk aften/nat.

 

Det bedste hilsner fra

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten.Nissen:

Du skal have tak for din tid og brugbare erfaring Brian.

 

Det er simpelhen guld værd det her Amino.

Hav en fantastisk aften/nat.

 

Det bedste hilsner fra

Morten

Tak. Du er også velkommen til at PM´e eller ringe, hvis du har brug for flere betragtninger.

G´nat

Brian

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke sige to gange Brian.

Det er noteret ;-)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)