Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix webshop udbyder

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten.Nissen:
Men er det udelukkende på priser du drager din konklusion? Jeg spørger efter facts, nu jeg ikke selv er inden i webshop branchen. Jeg vil gerne undgå unødvendige faldgrupper og dårlige beslutninger så vidt muligt, inden jeg skyder mit projekt igang for alvor :-)

Jeg synes Wix er rigtig godt til små simple hjemmesider/firmasider.

Snakker vi om wix som et e-handelssystem, er det længesiden jeg kigget på det og der kan være muligheder som jeg ikke kender til. Det som jeg husker var bla. at der ikke var integration til danske betalingsgateways og at e-handelsfunktionalitet var mangelfuld. 

Jeg synes at skal man lave webshop, så er det bedst at vælge en dedikeret e-handelsløsning.

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 00:33

Personligt vil jeg aldrig anbefale WIX på det ene grundlag at det simpelthen er for langsomt.. der skal meget lidt til for at en Wix side kommer til at have meget loading og hakkede animationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34

Bryan Johansson:

Morten.Nissen:
Men er det udelukkende på priser du drager din konklusion? Jeg spørger efter facts, nu jeg ikke selv er inden i webshop branchen. Jeg vil gerne undgå unødvendige faldgrupper og dårlige beslutninger så vidt muligt, inden jeg skyder mit projekt igang for alvor :-)

Jeg synes Wix er rigtig godt til små simple hjemmesider/firmasider.

Snakker vi om wix som et e-handelssystem, er det længesiden jeg kigget på det og der kan være muligheder som jeg ikke kender til. Det som jeg husker var bla. at der ikke var integration til danske betalingsgateways og at e-handelsfunktionalitet var mangelfuld. 

Jeg synes at skal man lave webshop, så er det bedst at vælge en dedikeret e-handelsløsning.

Kan kun give Bryan ret. Brug tiden på de varer du vil sælge og tekster fra en (dig!), der brænder for det - hvis du vil noget seriøst.

Måske Bryan kan give dig et ekstra godt tilbud - bare for måske at "drille" mig :-)

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:38

Jakob; Tak for det indput!

Brian & Bryan. Tak til jer begge ;-)

Jeg næsten mine vare på plads og det er derfor jeg nu er på udkig efter viden omkring webshop løsninger

Mvh. Morten 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:41

Morten.Nissen:

Jeg næsten mine vare på plads og det er derfor jeg nu er på udkig efter viden omkring webshop løsninger

Spændene - Hvad vil du sælge? Skype-Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

Per Bendiksen | DEBEO.dk:

Morten.Nissen:

Spændene - Hvad vil du sælge? Skype-Smile

Yes. Nu vil vi vide det :-)

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:48

Hej Per,

Herretøj overordnet set.

Af eget mærke.

Senere hen vil jeg udvide med sko, sokker, ure etc.

Temaet er "Gentleman clothing" hvis man kan sige sådan (Altså lidt mere stilrigt), og så med et morderne twist. Så en skønne dag har jeg udvidet, så jeg sælger den fulde gentleman pakke

Mvh. Morten

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:58

Fedt fedt fedt! Skype-CoolSmile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04

Morten.Nissen:

Lige nøjagtig derfor jeg mener du skal starte/køre med en dansk hosted løsning a´la Bryan´s eller de andre, der er nævnt.. .

Du kommer til at (og bør) bruge al din tid på, at finde nye produkter, få fotograferet, præsenteret, skrive og dele ud af din begejstring for dine produkter...

dbh.

Brian

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 01:05

Morten.Nissen:

Også dit eget mærke?

Hvor mange produkter regner du med du vil sælge og har du allerede noget man kan se?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)