Kan ikke tilmelde mig nyhedsbrevet. Jeg får en eller anden fejlmeldelse på engelsk. Desuden synes jeg der skal stå hvis det er gratis at oprette en annonce.
Jeg mener at du på et tidspunkt i en anden tråd skrev "danmarks største virksomhedsbørs" og i din signatur her skriver du bedste.
Det er småting, men det KAN være ret farligt at skrive. Sådan helt firkantet og juridisk, må du ikke skrive at du er den største, hvis du ikke kan påvise det.
Men lykke til med projektet :)
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!
Mht. tagline menes jeg ikke, at have kaldt den for andet end bedste virksomhedsbørs, og er fuld klar over at der er noget falsk markedsføring ved at kalde sig størst uden at være det. :)
Mht. tagline menes jeg ikke, at have kaldt den for andet end bedste virksomhedsbørs, og er fuld klar over at der er noget falsk markedsføring ved at kalde sig størst uden at være det. :)
Mvh.
Det KAN der også være ved at kalde sig bedste. Det er ligesom caféer der skriver "byen bedste burger" - Man har ihvertfald hørt om mange gange, hvor de har fået smæk for ikke at kunne "bevise". Hvordan man vil bevise (eller modbevise) ved jeg ikke. Måske via anmeldelser, trustpilot og lignende. Men det er et småfarligt udsagn at komme med.. Syntes JEG :)
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!