Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside for dummies ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Går med tankerne om at starte en webshop, men da jeg ikke er noget geni til IT vil jeg høre hvad jeres anbefaling til en let internet løsning som ser proffesionel ud og som er billig at komme igang med.

Har kigget på sider som simplesite.com, Bricksite.com og wix.com....

vil høre om der er nogen der har erfaringer med de sider, eller om der er andre sider til at lave webshop på som de vil anbefale.

Det er også vigtigt at siden kan arbejde sammen med google og at seo delen er overskuelig.

tak!

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du køber dit eget domæne og webhotel og installerer wordpress og herefter det plugin der hedder Woocommerce (et shop plugin). Det er nemt at gå til og det kan alle finde ud af. 

Fordelen er at du har den fulde kontrol - også hvis du engang vil flytte siden. Herudover har du også bedre kontrol over SEO og dit design. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Hvis det er en Webshop du vil starte, så er det mere webshop løsninger end hjemmeside løsninger du skal kigge efter.

Her findes der nogle gode løsninger som du kan "Leje", f.eks Dandomain eller Shopify - her får du din shop hosted ved dem, og så er der ingen grund til at kigge efter wix og den slags løsninger.

Hvis du hellere vil "eje" din shop (og det er normalt det jeg anbefaler), så tag en kig på WooCommerce/Wordpress, eller f.eks Magento - her har du selv den fulde kontrol, og du skal finde et sted at hoste din shop, her er et par af mulighederne WPengine , Magento Hotel, one.com (nok ikke hvis det er en magento shop).

Du kan se mere om de forskellige muligheder her: www.mhn-consulting.com/webshop/ 

Uanset hvad du vælger her, så bør du allierer dig med en der er ekspert på webshops og som gerne er uafhængig af de forskellige løsninger, det koster selvfølgelig noget, men sandsynligheden for succes bliver tilgengæld væsentlig større.

Anyway - held og lykke med dit projekt

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Såfremt du intet IT-geni er, bør du i min optik overveje to følgende valgmuligheder: 

1) Leje dig ind i et færdigt system,  hvorigennem du får en skabelon stillet til rådighed. 

2) Få udarbejder en moderne webshopløsning tilpasset til dine behov. 

Jeg præsentere valgmulighed nr. 2 :-) 

Hos os udarbejder vi vores kunders webshops i WordPress CMS. Du har måske hørt en smule om dette? Årsagen til at vi arbejder og anbefaler med WordPress, er fordi at vi ved at vores kunder for kan få udarbejdet en fuldstændig og moderne webshop, for et overkommeligt beløb. I kombination med WooCommerce indeholder systemet alle de basale nødvendige funktioner for at drive en webshop anno 2015. 

I forhold til Google er der udarbejder tonsvis af brugervenlige plugins til WordPress, hvor du uden kendskab til SEO (søgemaskineoptimering), kan arbejde effektivt med optimeringer ift. dine placeringer i Google. Hertil kan du uden problemer finde en masse gratis guides på nettet

WordPress giver dig tonsvis af muligheder i forhold til design, opsætning og funktioner. Dette vil sige at du får muligheden for at præge din egen webshop i din retning du ønsker. 

Du er meget velkommen til at tage et kig på vores referenceliste. Her kan du se et udvalg af de webshops vi igennem tiden har udarbejder for vores kunder. Alle disse er udarbejdet i WordPress CMS

Samtidig er du også velkommen til at kontakte mig uforpligtende for en god snak omkring hvilke muligheder du måtte have igennem en WordPress løsninger. Jeg kan fanges pr. tlf. 27 58 02 92, eller mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at tage et kig på Visma Webshop, hvor du både får hjemmeside og webshop til samme lave pris. Systemet er virkeligt nemt at benytte således at alle kan være med. Det gør dog også, at det har sine klare begrænsninger. Men skal du starte simpelt og billigt, for at prøve din ide af, så er det et super system - http://www.visma.dk/software/webshop/visma-webshop/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Bricksite og Wix bør du gå udenom. Selvom det er nemt, så er det alt for simpelt til en varig løsning.

Jeg vil gå lidt mod strømmen af de andre svar og anbefale dig en Shopify løsning. Det er en komplet webshop-løsning, som kan tage dig rigtig langt uden du skal bekymre dig om for mange tekniske detaljer. Shopify har over 175.000 shops som kunder og er yderst velrenommeret.

Sign up til en free trial og prøv det af.

Venlig hilsen
Ole

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Land & Dyr Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil helt sikkert senere hen blive glad for at eje din webshop selv, fremfor at bruge platforme hvor de betaler et månedligt beløb hvert måned. Selvom det er lidt dyre er det penge som er godt givet ud :-)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Billigt er relativt, det kan godt blive en for billig og simpel løsning. Løsninger som dem du nævner er ikke specifice e-handelsløsninger. Funktionerne er meget begrænsede og du vil ret sandsynligt føle dig begrænset.  Du vil opleve at funktioner som, gavekort, rabat kupon og andre ting som man gerne vil have i en fuld e-handelsløsning ofte ikke til stede. 

Der er flere her der nævner at man kan eje sin shop og det er helt sikkert også en mulighed, nu nævner du billigt og gør det selv. jeg kan ikke se hvordan man kan gøre det billigt, hvis man ikke er teksnisk minded og har erfaring med opsætning af webserver og kan hastighedsoptimere en ofte sløv open source løsning. Hvis du synes det er spændene og rode med teknik og lære nyt så kan det være sjovt, men det kan hutigt blive dyre lærepenge, specielt i uforudsette situatione hvor du har brug for hjælp til at løse dine problemer. 

Med løsninger som Shopify, Dandomain og vores egen Weebio kan du komme igang for ca 200 kroner om måneden, Her er support  inkluderet.  Dermed har du nogen du kan ringe til, når du har problemer eller hvis du ikke kan finde ud af tingene.  

I Weebio har vi måske en af Danmarks bedste design stylere, hvor du kan justere farver og positionere elementer, det let at skifte logo og bannere med videre. 

Vi er ikke så kendte endnu, men vi har faktisk mere end 40 designs/templates som du kan se her http://www.weebio.dk/themes/all og lige nu tilbyder vi at give en hånd med designet. Det gør det muligt at komme online med en flot butik uden et stort budget!  

Jeg kan få en side online for 199,- som svarer til den første måneds abonnement. Der er ikke nogen bindingsperiode eller skjulte omkostninger

Her er nogle designs, som vi selv har lavet fra bunden.

http://sunder.weebio.dk
http://wearies.weebio.dk
http://leshoes.weebio.dk/

Du kan kontakte mig, hvis du har spørgmål!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lidt irriterende, at hver gang der kommer et spgm ala dit,
bruges det som en salgstråd for diverse lykkeridere indenfor webdesign.

Deres råd kan man af indlysende grunde ikke bruge til meget......

Som en anden har skrevet, : Start med Shopify,
det er en superlet løsning der ser prof ud, og er det.

Du kommer billigt i gang, og får afprøvet om det overhovedet er noget for dig, eller det rette produkt i din shop.

Hvis du får succes, får du råd til at få lavet din egen løsning, men det er på lang sigt.

På den korte bane er shopify bedst og langt billigere, samtidigt slipper du for at skulle tænke på teknikken det ordner shopify.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Det er lidt irriterende, at hver gang der kommer et spgm ala dit,
bruges det som en salgstråd for diverse lykkeridere indenfor webdesign.



Enig.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)