Hej rikke Så skal du jo bare huske at du ikke må have mere en 10.000 kr for så gå det ud over din kontakt hjælp. så kan ikke helt se det her kan lade sig gøre. |
Læser du ikke hvad jeg skriver? :)
Hej rikke Så skal du jo bare huske at du ikke må have mere en 10.000 kr for så gå det ud over din kontakt hjælp. så kan ikke helt se det her kan lade sig gøre. |
Læser du ikke hvad jeg skriver? :) |
Hej Rikke jo men du er i gang med at prøve at samle penge ind det er det jeg henviser til kan blive et problem. |
Ved en crowdfunding får jeg først pengene i hænde, såfremt den har 100 % succes :) Hvis jeg kun samler 99.000 ind, så går pengene retur, til alle donatorer. Indsamlingen kører helt til 31. Januar 2016. |
Har du prøvet at høre de lokale virksomheder, om de ikke kunne være interesseret i at støtte et godt formål mod evt et banner eller henvisning på hjemmesiden? Det kunne også være, at du kunne finde hobbyfirmaer, som vil give materialerne gratis mod reklame, dermed sparer du da penge på den konto, og hobbyartikelfirmaet får markedsføring overfor børn og forældre :) |
årer på den måde. Bare du er klar over at du skal være 100% fri fra kontakthjælp før du får penge eller kan det give problemer. Men hvad for man så ud af at give penge til sådan et projekt ? |
Det står derinde;
|
Hvis du ikke har låst dig 100% fast på konceptet, er her lidt inspiration / en anden tvist på lignende koncept her i Korsør ; https://www.facebook.com/boernpaaglasvaerket/?fref=ts De fleste af materialerne/ legetøj mv. er doneret - mod reklame. Der afholdes børnefødselsdage , kræmmerkarkeder / brugt tøj / legetøj Varesalg af kommisionsvarer Alt sammen for at bedre budgetterne - både likviditet og indtjening. |
PS hvis du er lidt smart, så spørger du Martin Thorborg (han ser sikkert tråden nu, når hans navn er nævnt), om han ikke vil dele din indsamling på FB, Twitter, G+ mm. Han kan med sikkerhed få en masse flinke mennesker til at give en skilling, så du kan nå dit mål! :) |
Mega god inspiration! Tusind tak Jesper Laugesen :D |