Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kælderlokale til iværksættere (enkeltmandspladser) - Ville du bruge dette?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:
Ps. Er der i øvrigt nogen der ved hvor mange virksomheder der må have adresse på samme erhvervsadresse? Unlimited?

Nu er det Jo Danmark du er i, så det er der sikkert også en regel om. Lige som der er regler om sikkerhed ved Brand Osv... Men du har vel undersøgt om lokalet kan godkendes til formålet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En arbejdsplads ude i byen (KBH) finder jeg meget interessant. Men det vil for mig afhænge af, om der er fri adgang 24/7 og hvor henne det ligger. Der er mange, der tilbyder plads inde i centrum og det er også fint nok for dem, som bruger det offentlige, men som mig der har bil, så vil jeg ikke betale en formue for parkering for at sidde og arbejde.

Er det til gengæld i nærheden af et trafikalt knudepunkt, så er det blot endnu mere interessant for mig, men jeg ved godt, at mine ønsker ikke passer så godt ind med så mange andres. :)

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for bump Michael.

Men at du ikke ved det med adresserne, men TROR det! - Det er ligegyldig info (ikke vigtig viden).

Og ja, 'lejligheden/kontoret' er godkendt til formålet :-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:

Ps. Er der i øvrigt nogen der ved hvor mange virksomheder der må have adresse på samme erhvervsadresse? Unlimited?



Egentlig ikke. Der kan være regler om hvor mange firmaer der har kontor i en bygning. Altså hvor mange mennesker, der kan huses på et kontor.
Det er som førnævnt noget med bl.a. brand at gøre.

Men i forhold til postadresser, kan du i teorien have ubegrænset.
Det er det som nogle virksomheder sælger - at man kan få virksomhedsadresse i hellerup eller lignende, og så sender de posten til en.
Jeg går selv og fumler med noget lignende.

Men jeg har set "almindelige" bygninger med over 300 firmaer tilknyttet adressen.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Skovmose

Fedt - Jeg kan afsløre at det ligger kun 150m fra gratis parkering (250m fra metro fra 2018). Så det lyder til at folk i din situation vil se nuværende placering som en klar fordel.

Det med adgang er naturligvis 24/7, med videoovervågning. Jeg har ikke forholdt mig til hvordan 'kunderne' skal opbevare sine ting i sikkerhed.

Andres holdninger er stadig meger velkomne!

/G1

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 79
Fra  TEXTA Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en super fed idé. Jeg ville helt sikkert benytte mig af muligheden, hvis det geografisk set passede til mig og hvis jeg ikke i forvejen havde et fornuftigt kontor. Personligt ville jeg være hooked på ideen. Kør prisen så langt ned som OVERHOVEDET muligt og lad kunderne om at designe den plads de betaler for. Det tror jeg helt sikkert, at der er et marked for.

Klø på! :-)

Mvh. 

Rød tråd og relationer igennem content marketing. Find os på https://texta.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Kragh Lauritsen:

Kør prisen så langt ned som OVERHOVEDET muligt og lad kunderne om at designe den plads de betaler for.



God idé!
På den måde kan omkostningerne holdes nede, og folk kan selv indrette og sætte sit præg på stedet. Yes Skype-Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 79
Fra  TEXTA Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bendiksen:

Peter Kragh Lauritsen:

Kør prisen så langt ned som OVERHOVEDET muligt og lad kunderne om at designe den plads de betaler for.



God idé!
På den måde kan omkostningerne holdes nede, og folk kan selv indrette og sætte sit præg på stedet. Yes Skype-Smile

Ja, lige præcis. Det er faktisk en win-win situation. Du sparer omkostningerne ved at lave et setup, som kunderne måske ikke kan lide. Kunderne får et billigere kontor, som de selv kan sætte deres præg på. Man kunne eventuelt kombinere det med muligheden for at købe et standard setup, hvor de mest grundlæggende ting som skrivebord og kontorstol kan tilkøbes billigt. 

Når vedkommende ikke længere ønsker at benytte kontoret, kunne man eventuelt tilbyde at købe vedkommendes kontorartikler billigt, så han/hun slipper for at skulle skille sig af med disse. Der er dælme mange muligheder. Det er bare at sætte i gang ;-)

Rød tråd og relationer igennem content marketing. Find os på https://texta.dk.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide. Det er nok det bedste måde at sætte det op på.

Jeg vil stadig meget gerne høre fra flere om 'Ryan Air' konceptet for kontorhoteller og enkeltmandspladser til små virksomheder/enkeltpersoner.

/G1

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh, der findes massere gratis kontorpladser til de helt små iværksættere efterhånden. Når man begynder at have kunder, så er det underordnet, om man kan spare 500-1000 kroner om måneden (tænker jeg :-)).

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)