Kære Aminoer Kælderlokalet hos os (KBH) er sat til salg til en rigtig fornuftig pris internt. Omkring 85m2 - Det er til erhverv. Jeg overvejer at købe det og lave det til kontorhotel med enkeltmandspladser. Det skal være et Ryan Air koncept, hvor fedtet er skrabet væk, tilgengæld for virkelig gode priser. Der er et lille badeværelse (med toilet og bad) og et mindre med fint fungerende køkken. Tanken er at udbyde priser til ca. 50% af markedspriserne (750DKK pr. plads). Det skal så inkludere skrivebord, kontorstol, internet, vand, varme, el, the og kaffe. Der skal betales for print, mødelokale mm. enkeltvis ved brug, post adresse mm. Er det noget som I (iværksættere) kunne se jer selv benytte (grundet den lave pris), eller er behovet at have store flotte lyse lokaler, med adlibitum af diverse extras (som der er mange af) til ca. 1500DKK om måneden. Jeg håber på at høre hvad I tænker om 'no frills' konceptet. Bonus: Det er rene lyse lokaler ud til en større vej (larmer ikke nævneværdigt grundet gode vinduer). /G1 |
Jeg ville helt sikker bruge det, hvis det lå geografisk til mig.
Jeg er bosat i Odense, og selv en flyverplads (ikke fast skrivebord) koster fra 1.000kr
Et fast skrivebord har jeg set biligst fra Voxeværket til 2.000,-
og det jo sådan set billigt nok, for det er inkl wi-fi, kopi-maskine, kantine og en masse andet.
Men hvis man som mig kun har brug for et skrivebord et sted ude i byen. - Så ville det da være en mulighed.