Jeg har en lille webshop og i dag skulle sende en pakke til en kunde i København og min webshop er i Jylland. Ville sende track an trace nummer til kunden (Kunden havde købt så meget at det skule sendes som 2 pakker. Da jeg så tjekkede track and trace på nettet, så havde den postbutik jeg havde sendt det i, noteret pakkerne, så de nu står som de skal afhentes i den butik, selv om der er ca. 5 til 6 timer kørsel fra kunden det til. Havde købt pakkelabels med omdeling på nettet, men den hænger ikke sammen med, at de har noteret pakkerne som skulle afhentes i den butik jeg har sendt dem i. Hvad skal jeg gøre, nogle ideer?
Lige en update. Fik snakket med Post Danmark og fik en super service. De rettede fejlen og pakkerne er nu kommet på rette vej, med en dags forsinkelse. Virkelig overrakset hvor hurtig og effektiv deres service var og de ordende det på 15 min.
Jo, men nu var det mere for at spørge om andre og trække på deres erfering. De fleste spørgsmål på amino kunne man også lade vær med at stille, hvis man bare tog en uddannelse inden for bestemte områder:)