Jeg har lidt problemer på min side. |
Hej Per
Prøv at kig nærmere på din .htaccess fil i roden. :-) - Din hostingudbyder bør kunne fortælle nogenlunde hvor fejlen kunne ligge.
Mvh
Andreas
Jeg har lidt problemer på min side. |
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!
Hej Per Prøv at kig nærmere på din .htaccess fil i roden. :-) - Din hostingudbyder bør kunne fortælle nogenlunde hvor fejlen kunne ligge. Mvh |
Ja, prøv at omdøbe .htaccess til f.eks. .htaccess2 og se om det ikke hjælper. Hvis det gør det er fejlen i din HTACCESS fil. |
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing
Men hvordan får jeg adgang til det, når ikke jeg har adgang til siden. Via Cpanel? |
Prøv via FTP da cpanel ikke altid viser htaccess filen. Du bør kunne se den via FTP :-) |
Er det siden debeo.dk ? Hvis det er, så virker den fint hos mig. - Kim - |
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Jo det er det. det er kun min egen computer og telefon, som ikke kan tilgå siden. Og dog. - For har lige slået wi-fi fra på min telefon, og så kan jeg godt komme ind på siden. Det må så betyde, at det er min IP-adresse, som det på en eller anden måde er gal med. Mysteriet fortsætter ![]() |
prøv at tænde og slukke dit wifi så? |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Du skulle meget gerne kunne få adgang via FTP. Hvem er din udbyder? Hvordan plejer du at få adgang til FTP (har du haft det før)? Hvis den siger der ikke er en aktiv FTP-forbindelse, kunne det være der ikke er oprettet en. Den kan du oprette i cPanel. Så kan du downloade Filezilla og tilgå FTP og med den omdøbe din HTACCESS fil. I nogle cPanel ting (f.eks. Meebox) kan man også tilgå sine filer via en indbygget file browser. Hvis du har adgang til en sådan en, kan du også via den omdøbe din HTACCESS fil. Umiddelbart tror jeg intet det har med din IP adresse at gøre. Du kan selvfølgelig prøve at tømme cache i din browser. Er det når du tilgår hele siden at du bliver omdirigeret? |
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing