Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en eller flere der kan hjælpe med at starte en selvstændig tøjwebshop, har mest brug for hjælp med hensyn til selve webshoppen og en god leverandør.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:55

Jeg kan ikke hjælpe dig med Leverandører, men jeg kan helt sikkert hjælpe dig videre med en webshop.

Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:46

Hej Bryan, tak for tilbagemeldingen. Kan du måske lave nogle forskellige eksempler og sende dem til mig? Hvis du har en bedre ide er du velkommen til at skrive til mig.

Mail: Victorvegam123@hotmail.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:18

Hej Victor

Der findes en masse forskellige websholøsninger, så jeg er sikker på at du vil høste gavn af at udtrykke lidt om din forretning samt behovet her til.

Når det er sagt vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på en WordPress løsning. Det skønne ved WordPress er at du bliver herre i eget hus, samtidig med at du mulighed for at præge din webshop til netop det som du vil have den til at signalere og kunne.

Vi har efterhånden udarbejdet rigtig mange webshops i WordPress. Du kan eventuelt tage et kig på vores referenceliste for inspiration: www.erhvervshjemmesideer.dk/referencer

Hvis du har lyst til at høre mere om dine muligheder i WordPress er du meget velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på min tlf. 27 58 02 92.

Uanset hvad ønskes du held og lykke herfra :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:08

Hejsa Victor

Som du sikkert har erfaret, så er der rigtigt mange der gerne vil hjælpe dig her - og der findes også flere mulige løsninger, alt efter hvad dit behov og ambitionsniveau er.

Grundlæggende skal du starte med at forholde dig til om du vil "Eje" eller "Leje" - hvis du Ejer har du større frihed, kan f.eks flytte til en anden samarbejdspartner hvos du får behov for det uden de store problemer. Hvis du vælger at "Leje" så er det som udgangspunkt lettere at komme i gang - til gengæld er du mere låst. Du kan læse mere om forskellene her:  www.mhn-consulting.com/webshop/

Da det er en tøj webshop du vil i gang med, så skal du også være opmærksom på at du er på vej ind på en område med en voldsom konkurrence - så medmindre du har erfaring med nethandel og SEO adwords osv vil jeg helt sikkert anbefale dig at finde en ekspert på dette område også.

Anyway, Held og lykke med dit projekt

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)