Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling via paypal eller pbs

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jfc:

PayPal kan oprettes så kunden betale med kort uden at oprette konto. Betalingen for kunden er nøjagtigt så nemt som PBS.

Eneste ulempe er at PayPal kun informerer undervejs i købet på engelsk.  

Du kan have PayPal oppe i løbet af ca. 10 min. Opret din konto og sæt deres knap ind på siden - færdigt arbejde.

Lyder til du har lidt indsigt i Paypal - kunne du evt. hyres til at hjælpe med en løsning på mit problem i denne tråd?

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:58
Hej Ronni Har kigget lidt på Paypal nu, og det virker nemt at gå til. Men jo, jeg er også bekymret for, at folk synes det ser "fremmed" ud, og dermed afholder sig for at bruge deres Visakort til købet. Men hvad er alternativet, hvis jeg vil gå efter billigste løsning? Her har jeg kig på www.fribetaling.dk, hvor den månedlige ydelse er lav.
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:05

Jeg har desværre ikke indsigt i integrering, men min webdesigner klarede det på 5 min. Men din opgave er nok lidt mere avanceret.

Jeg ville ikke selv afholde mig fra at betale vie PayPal. Så vidt jeg ved er det min kortudsteder (bank) , og ikke payPal, der der hjælper og hæfter hvis varen f.eks. ikke kommer frem. 

Mener også at det er et af de mest udbredte betalingssystemer i verden. Så helt galt kan det vel ikke være.

PayPal kræver heller ingen detaljerede oplysninger om dit firma eller branche. Det er lige til at gå til. 

Jørgen Christensen

kids-domain.dk

jfc
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:36

PBS + Fribetaling på danske kort så ligger du vel omkring en 200 kr om måneden i faste udgifter til den del.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:30
Tak for jeres svar. Det er fremragende hjælp. mhv. Morten Dürr
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:33

Ronnikc:

PBS + Fribetaling på danske kort så ligger du vel omkring en 200 kr om måneden i faste udgifter til den del.

Du sagde det selv.. Til danske kort :) Der er ikke noget værre end at miste kunder fordi de ikke kan få lov til at betale! (det skulle da lige være hvis man var kunden, der ikke kunne få lov.. det er nemlig irriterende!)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)