Jeg står og skal bruge Paypal som betalingsmiddel på et website, men selve integrationen driller mig en hel del. Ønsket er, at når man har valgt en vare man vil købe, så bliver man sendt videre til Paypals website hvor man så kan vælge at betale med enten kreditkort eller logge ind på sin Paypal konto. Så snart man så klikker "Pay", så skal man sendes retur til den oprindelige hjemmeside med et ID nummer i URL'en (-som er medsendt i formualaren inden betaling) - brugeren skal altså med andre ord forlade Paypals website uden at det er nødvendigt at klikke yderligere. Dette kan jeg bare ikke få til at virke, er der andre der bruger Paypal som evt. kan guide mig igennem? Jeg tester i Paypals sandbox. Sitet er sådan set klar til PBS betalingsløsning, men PBS kræver DKK 75.000 i sikkerhedsstillelse, så for at få kreditkort på er Paypal vist den eneste løsning .......
|
For at undgå de 75.000 til PBS, kunne du vel benytte en anden udbyder end Paypal. F.eks. Fribetaling.dk - som giver mulighed for at leje sig ind ved deres betalingsgateway med remote SSL, så du kan foretage betalingen på dit eget site, men gennem deres gateway, hvilket gør at du ikke skal stille stikkerhed til PBS.
Der findes sikkert også andre der kan tilbyde samme service. Men har nu aldrig haft problemer med fribetaling. Det er forholdsvis billigt og har endnu ikke oplevet nedetid på deres system.
Jeg har ingen erfaring med Paypal - så dette kan jeg ikke hjælpe dig med.