Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-Eat for Fysioterapi

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Amigos!

 

Vi har for nyligt startet vores nye koncept for on-demand fysioterapi op. Nu i Århus området, men vi planlægger at indtage resten af landet senere.

De 50 kunder vi har haft igennem har været super positive overfor oplevelsen, og vi har fået alt det juridiske på plads. Så vores store udfordring er at få nye kunder.

 

Vi har lagt mange kræfter i hjemmesiden og får en del besøgende gennem bl.a. Adwords. Men vi konverterer ikke nær så godt som vi kunne tænke os.

Så kom med alt det kritiske feedback du har! Hvad kan vi gøre bedre??

 

www.RaskRask.dk


Albert

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept! :-)
Dog synes jeg at jeres side bliver for grå og kedelig især forsiden. Personligt ville jeg få nogle flere farver på.
Videoen på forsiden virker også lidt usynlig fordi den går i ét med baggrunden.
På iPhone er "Bestil nu" knappen ikke helt centreret som de andre elementer.

"Se vores fysioterapeuter" og "Priser og fordele" siderne er flot bygget op :-)
I kan evt. forsøge at splitteste farven på jeres CTA knapper for at øge konverteringen.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Kasper!

Kan godt se hvad du mener med den grå farve, virker måske ikke så inviterende.

Er der andet der kan frastøde folk? Er kalenderen til at finde ud af? Virker fysioterapeut profilerne troværdige?

Vi vil virkelig gøre alt for at konvertere så godt som muligt, da folk vender tilbage når de først har prøvet det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig Kasper - det er ærgerligt at siden er så grå - som gør den kedelig... Pep den endelig lidt op... :-)

Konceptet? Ikke at sætte en finger på. Good job!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Albertki:
Så kom med alt det kritiske feedback du har! Hvad kan vi gøre bedre??

Jeres priser står med rødt - Deres priser står med blåt - Det burde være lige omvendt. Ellers burde jeres priser være med grønt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert,

Jeg synes det er et super fedt koncept og håber I får stor success!

Det jeg manglede da jeg kom til forsiden og efter at have set videoen, var en mulighed for at "browse" de forskellige fysio-tilbud. Jeg vil gerne se hvor nemt det er for mig, at benytte jeres service og hvilke behandlinger der tilbydes og vil derfor gerne direkte til en "søgefunktion" eller til kalenderen. Se eventuelt hvordan sider som booking.com, just-eat eller hungry.dk bruger en søge funktion. Det kunne være en søgefunktion som "postnummer" "hvilken behandling"

Så hvis jeg har en knude i ryggen kan jeg søge, Aarhus og massage og listen kommer frem.

Jeg synes at call-to-action-knappen "bestil nu" ikke passer så godt - jeg vil hellere "se massører" eller "se tilbud". Jeg har brug for mere information inden jeg vil klikke "bestil nu".

Derudover tror jeg at I har brug for noget pålidelighed her i starten. Derfor er jeres TrustPilot ratings naturligvis vigtige. Men jeg ser også en stor mulighed i at vise tillid og pålidelighed via sociale medier. I kunne lade en massør "feature" jeres profiler og poste omkring en dagligdag som massør og naturligvis de galde kunder som følger med. Og fortsæt med at gå "behind-the-scenes" i jeres opslag, som I allerede gør.

For at skabe mere opmærksomhed kan I lave videoer, hvor I bruger sjove fails og herefter spørger: "Har I også brug for massage?" - eller noget i den stil :)

Mvh Martin

 

Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt på linje med de andre mht den gennemgående grå farve - det er ærgeligt, for det er sgu en lækker side! 

Det eneste jeg studsede over var "Vælg Fysioteraoeut" - synes det er irriterende at jeg skal holde musen over hver enkelt person, for så at vente 1 - 2 sek, før man finder ud af om den pågældende kører til ens nærområde.

Ellers må jeg bare sige, at konceptet er godt gennemarbejdet og jeg er helt sikker på i nok skal få fat i marked

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Victor Jensen:

Jeg må tilslutte mig Kasper - det er ærgerligt at siden er så grå - som gør den kedelig... Pep den endelig lidt op... :-)

Konceptet? Ikke at sætte en finger på. Good job!

Godt I er flere der er enig - vi må arbejde med den grå farve.

Og tak :)

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Albertki:
Så kom med alt det kritiske feedback du har! Hvad kan vi gøre bedre??

Jeres priser står med rødt - Deres priser står med blåt - Det burde være lige omvendt. Ellers burde jeres priser være med grønt.

God point - og er heldigvis nemt at ændre!

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sonderbaek:

Hej Albert,

Jeg synes det er et super fedt koncept og håber I får stor success!

Det jeg manglede da jeg kom til forsiden og efter at have set videoen, var en mulighed for at "browse" de forskellige fysio-tilbud. Jeg vil gerne se hvor nemt det er for mig, at benytte jeres service og hvilke behandlinger der tilbydes og vil derfor gerne direkte til en "søgefunktion" eller til kalenderen. Se eventuelt hvordan sider som booking.com, just-eat eller hungry.dk bruger en søge funktion. Det kunne være en søgefunktion som "postnummer" "hvilken behandling"

Så hvis jeg har en knude i ryggen kan jeg søge, Aarhus og massage og listen kommer frem.

Jeg synes at call-to-action-knappen "bestil nu" ikke passer så godt - jeg vil hellere "se massører" eller "se tilbud". Jeg har brug for mere information inden jeg vil klikke "bestil nu".

Derudover tror jeg at I har brug for noget pålidelighed her i starten. Derfor er jeres TrustPilot ratings naturligvis vigtige. Men jeg ser også en stor mulighed i at vise tillid og pålidelighed via sociale medier. I kunne lade en massør "feature" jeres profiler og poste omkring en dagligdag som massør og naturligvis de galde kunder som følger med. Og fortsæt med at gå "behind-the-scenes" i jeres opslag, som I allerede gør.

For at skabe mere opmærksomhed kan I lave videoer, hvor I bruger sjove fails og herefter spørger: "Har I også brug for massage?" - eller noget i den stil :)

Mvh Martin

 

Virkelig fedt at få så dyb feedback!

Vi arbejder på at implementerer postnummer-søgning, men det er omfattende :)

Skide god pointe med mere info om hvad vi kan hjælpe med. Og at fortælle om mere om hvordan fysioterapeut hverdag ser ud, så man forstår hvad der foregår.

Kan i øvrigt godt se hvad du mener med vores call-to-action knap, men kan ikke komme på noget som jeg synes er helt oplagt :/

Mange tak Martin, nu har vi noget at arbejde med!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)