Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle med webshop. Hvordan ville i tage imod dette...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige igen jeg synes det er en kanon ide. Måske kunne jeg sætte spørgsmål tegn ved at drenge på scootere kan have sådan en fætter her med ombord men jeg vil ikke hakke ned på ideen for jeg synes den er sej.

Det kunne jo også være du kunne "købe pakke ind" hos Pizzariaer - de finkæmmer alligevel byen og måske har de tomgangstid på det tidspunkt hvor webshoppene vil bringe ud?


Blot en ide.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe. Det kan jeg godt se ville blive et problem. Men alt efter hvilke shops man fik med og i henhold til deres volume, ville man også skulle have chauffører i biler, men er igen et skøn om det kan betale sig, for jo tungere ting, jo dyrere ville fragten selvfølgelig også blive og havde man en shop, der sendte blot 3-5 afsted i købehavnsk området et par dage om ugen eller hver dag, ville der sagtens være muligheder for tungere genstande vil jeg mene..

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden tvivl en rigtig god ide.

Det vil kræve lidt logistikmæssige udfordringer i min webshop, kan vi simpelthen nå at have pakken klar til afhentning?

En månedlig ydelse vil jeg p.t. ikke kunne betale, men det skulle jo også gerne betyde, at kunderne strømmer til, og så kunne det jo være!!!

Hvis det kun er kunder med et postnummer, i kan leverer i, det bliver tilbud servicen, så er det jo ikke lige noget man kan slå sig stort op på. Hvis jeg  skulle gøre brug af ordningen skulle den kunne anvendes af alle min kunder i DK.  

Men konceptet er super godt, og noget du bestemt bare skal arbejde videre på. Så held og lykke med projektet.

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er åbenlyst en god ide for webshops der sælger varer med lav holdbarhed, MEN...

Kan du f.eks. med kontor på frederiksberg, kører ud til en webshop der ligger på Amager, modtage pakken og køre den til f.eks. Østerbro, kan det gøres for 50kr.?

Hvis benzin og slid på bil koster 20kr. så har du 30kr. tilbage. Skal en chauffør have bare 300kr./timen, så giver et tidsforbrug på 6minutter per pakke? 

Jeg tror ikke du kan skabe en god business på den ide, men jeg tager jo også fejl af og til.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

husk at nemlig.com også bringer varer ud til kunderne og det tages ca. 30 minutter per kunde at levere en pakke og de har svært ved at få det til at hænge sammen, især hvis kunden ikke køber for ret meget.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)