Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coolrunner integration med Woocommerce

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg håber snart vi ved mere fra Coolrunners side. Der har været et par stykker som har hjulpet (som der også er aktive her i tråden) og de har samlet givet alt deres arbejde videre til Coolrunner.

De er nu igang med at lave 2 versioner af et plugin, man kan installere uden et abonnement hver måned (ligesom webshipr)

Disse 2 plugins er delt op sådan der kommer én gratis udgave af et plugin, der kan lign. det I ser på Powercube.dk 

* Printer afhentnings sted i mailen til kunde og admin
* Kunden vælger først DAO pakkeshop - hvis dette vælges som fragtmetode
* Valg af afhentnings sted kommer først frem når der indtastes post nummer og adresse når der bestilles fra kundens side
* Kan frit installeres på alle Wordpress sider med Woocommerce og dette er langt lettere end den metode der er nu (hvor man skal gøre det i functions.php)

Plus sikkert et par småting mere ;)

Dernæst ét andet plugin, der vidst vil koste et engangs beløb. Men dette ved jeg ikke så meget om hvad der indeholder osv.

Jeg skal være den første til at skrive om nyheden når den lander hos mig ;)

God aften

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Kom du videre med dit fragtmodul? 

Jeg vil bare fortælle, at Pakkelabels.dk har udviklet et simpelt, brugervenligt og gratis fragtmodul til WooCommerce-shops.

Med fragtmodulet kan du bl.a. tilbyde valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger til dine kunder.

Fragtmodulet understøtter DAO365, GLS og Post Danmark/PostNord og er helt gratis for brugere på Pakkelabels.dk.

Modulet giver mulighed for følgende:

- Tilbyd flere transportører fra samme plugin
- Valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger i pop-up som er mobilvenlig
- Liste af nærmeste afhentningssteder
- Visning af nærmeste afhentningssteder på kort
- Understøtter både fri fragt og fast fragtpris
- Tilbyd gratis fragt hvis kunden køber over et bestemt beløb
- Informationerne bliver gemt ned på ordren

Du kan læse mere om, hvordan du opsætter fragtmodulet her:

https://www.pakkelabels.dk/integration/woocommerce-fragtmodul/

PS: Vi har også fået DAO365 :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Der er faktisk kommet et fungerende modul op at stå fra Coolrunners side. Så man automatisk kan lave labels ud fra Woocommerce ordre.

Men til min store skræk kan det ikke regne forskellige fragt priser udfra vægten på produktet, inden bestillingen. Så kunden ender op med kun og ha 1 enkelt pris at forholde sig til.

Det er lidt problematisk da vi i vores tilfælde skal bruge den del, der regner prisen ud via. vægten - som så finder ud af den rigtige pris inden de trykker bestil.

Ellers ender vi op med at nogle kunder beteler for lidt, og nogle for meget. Og i sidste ende en yderst skæv omkostning for os. Derfor vil vi jo hellere at der var et system der selv tog sig af den del, altså regnede det ud inden bestillingen. Så det f.eks. var 33 for 0-1 kg og 43 for 1-5 osv. 

Lige nu kan vi angive f.eks. 40 kroner uanset hvad. Det er vi lidt trætte af. Ja også en fri fragt metode...

Og jeg ringede tidligere ind til Jer, Pakkelabels. Og det samme gør sig gældende hos Jer. Det er kun 1 fast fragtpris der er muligt. Det er lidt øv. :(

---------------

Jeg står nu tilbage med ingenting, og jeg vil lede efter en mulighed. For lige nu har vi et system hos Powercube.dk der ikke virker så godt. Man kan ikke vælge "droppoint/afhentnings sted" - informationen kommer ikke med.

Vi overvejer nu om vi kan finde en der kan fixe det for os, så har vi et brugbart system der virker for os, og som kan regne prisen ud inden kunden trykker på bestil. Dernæst har vi informationer igennem mail, så vi kan lave manuel labels.

P.S - Det skal lige siges at jeg er ret glad for Coolrunner, og har været lige fra starten. Jeg får nogle gode priser, og jeg må indrømme at jeg helst vil blive der hvis jeg kan!

Nicklas Nguyen:

Hej Michael,

Kom du videre med dit fragtmodul? 

Jeg vil bare fortælle, at Pakkelabels.dk har udviklet et simpelt, brugervenligt og gratis fragtmodul til WooCommerce-shops.

Med fragtmodulet kan du bl.a. tilbyde valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger til dine kunder.

Fragtmodulet understøtter DAO365, GLS og Post Danmark/PostNord og er helt gratis for brugere på Pakkelabels.dk.

Modulet giver mulighed for følgende:

- Tilbyd flere transportører fra samme plugin
- Valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger i pop-up som er mobilvenlig
- Liste af nærmeste afhentningssteder
- Visning af nærmeste afhentningssteder på kort
- Understøtter både fri fragt og fast fragtpris
- Tilbyd gratis fragt hvis kunden køber over et bestemt beløb
- Informationerne bliver gemt ned på ordren

Du kan læse mere om, hvordan du opsætter fragtmodulet her:

https://www.pakkelabels.dk/integration/woocommerce-fragtmodul/

PS: Vi har også fået DAO365 :-).

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicklas

Ja det kan jeg forstå på Jeres hjemmeside! Det er edermame fedt. Jeg vil lige prøve at få testet det her i weekenden, også virker det da til at vi skal ha skiftet leverandør :)!

God weekend!

Nicklas Nguyen:

Hej Michael,

Så har vi udvidet vores modul til at understøtte "Fastsæt fragtpris efter fast pris, ordrebeløb, ordrevægt eller antal i kurv".

Du kan læse mere om det her: https://www.pakkelabels.dk/integration/woocommerce-fragtmodul/.

Modulet er gratis for vores brugere :-).

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er jeg glad for at høre.

Du må gerne give noget feedback, når du har haft mulighed for at afprøve det :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal ske :)

Det bliver nok søndag/mandag jeg har svar omkring dette. Men det virker jo til at modulet kan det jeg har brug for i Powercube. Så det er fedt!

Nicklas Nguyen:

Hej Michael,

Det er jeg glad for at høre.

Du må gerne give noget feedback, når du har haft mulighed for at afprøve det :-).

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Michael,

Det er jeg glad for at høre.

Du må gerne give noget feedback, når du har haft mulighed for at afprøve det :-).

Kan det passe at man ikke kan bruge 0.05 kg, når man skal skrive ind efter vægt, ved fragtmetode? :) 
Jeg har nemlig noget der kan sendes som brev, men kan ikke helt hitte ud af at få den til at godtage f.eks. 50 gram eller 250 gram.

Edit: Jeg fandt ud af det, man kunne ændre hele shoppens vægt til at stå i gram istedet for kg. :)

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer jeg lige med et bonus spørgsmål. Er det muligt at ekskludere et produkt, så det ikke indgår i en forsendelsesmetode.

F.eks. når et produkt er for stort til at blive sendt med DAO, så man ikke kan vælge det. :) 

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Michael - jeg har skiftet det vi lavede ud med pakkelabels på min shop og det fungerer satme godt :) jeg havde også samme problem som dig til sidst med at den ikke gemte informationen fra dropdownen - tror det kom med en update af wordpress...

@ nicklas - super super fedt er en glad kunde og du/i har fået 5 stjerner...

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)