Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coolrunner integration med Woocommerce

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har hele tiden virket til Coolrunner. Men pakkelabels ved jeg ikke noget om.

erjegher:

vil det sige det virker til coolrunner og pakkelabels.dk nu?

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige til detaljen, så har jeg altså tilføjet et komma efter post nummer og by :)

Istedet for:

' . $sted['address']['street'] . '

Skrives:

, ' . $sted['address']['street'] . '

Martin:

fik selv løst denne del i koden. 

tilføjede:

' . $sted['address']['street'] . '

og fjernede:

(' . number_format($sted['distance'], 0, ",",".") . ' meter)

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Creadecor Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

dit link til download virker ikke længere. Jeg er meget interesseret i dit plugin, betaler gerne for det :).

Vh
Kristian

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Well. Vi har brugt noget udviklingstid på det, men det er allerede betalt. Og jeg syntes sådan noget her skal være gratis.

Det har jeg også snakket med Coolrunner om, men lige p.t har de ikke svaret tilbage. Jeg vil nemlig frygtelig gerne ha´ udviklet det til et plugin, så det bare virker uden folk skal til at redigere i koden. Men vi har ikke økonomien til at blive ved. Derfor har vi spurgt Coolrunner om hjælp, og de har ikke været afvisende.

Men det er nu over 3-4 måneder siden, så vi har overvejet at tage sagen i egen hånd, hvis vi kan finde nogle der kan hjælpe os.

Vi har allerede fået hjælp af den kære Martin i denne tråd har også ydet en kanon assistance med at få redigeret ordrebekræftelsen, så afhentnings stedet kun er med hvis denne funktion vælges. Og jeg er faktisk i dialog med ham om at få lavet det som et plugin, hvis det kan lade sig gøre, skal jeg nok opdatere tråden.

Så hvis der er sat noget op med et andet shipping plugin, så alt afhængig af hvad det er for et, så skulle den gerne virke så den information ikke er med. Og altså kun er med, hvis der vælges metoden "Coolrunner"

Tusind tak for at gøre mig opmærksom på linket ikke virker. Vi har lige skiftet server hos Powercube.dk - og jeg tænker den er røget væk i flytningen. 

Jeg har opdateret linket, så det igen virker. Ellers kommer den lige her :)

http://powercube.dk/tyrion-child-with-coolrunner.zip

P.S - det virker nu også sådan at fragtmetoden under en bestilling, kun vises hvis der vælges DAO/Coolrunner. Så man kan kun vælge afhentningssted, hvis der er valgt DAO/Coolrunner som fragtmetode. Desuden virker det også så den viser adressen, i stedet for meter til afhentningssted. 

Så det der mangler, før at det kan blive RIGTIG godt

1) Automatisk eller manuel vælge shipping metode (ekstra metode ved siden af DAO/Coolrunner

2) Få lavet det som et selvstændigt plugin, man bare frit kan installere på alle temaer i Wordpress - GRATIS!

3) Evt. kigge på muligheden om at få det lavet sådan at den selv kan genere labels, og sende mails om dette. Dette kan være svært al afhængig af produktet vejer, og forsendelsen måler. Dette kan blive en udfordring.

Kristian Slot Øllgaard:

Hej Michael,

dit link til download virker ikke længere. Jeg er meget interesseret i dit plugin, betaler gerne for det :).

Vh
Kristian

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Creadecor Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micahel,

tak for dit svar, og for at gøre koden tilgængelig igen!

Jeg vil se om ikke jeg kan få en udvikler til at lave det til et plugin, så det blot skal kopieres til plugin folderen under wp-content.

Og ydermere så det vises som en fane under woocommerce/indstillinger/forsendelse, hvor man så kan indtaste informationer til forbinde op til coolrunner/dao, og aktivere/deaktivere coolrunner/dao som fragtmulighed.

Jeg vender tilbage senere med opdateringer.

Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Til info kan du finde Coolrunner certificerede integrationer og moduler til blandt andet Woocommerce via Webshipr:

http://www.webshipr.dk/coolrunner

Giv lyd hvis du har spørgsmål eller meld dig til og prøve løsningen gratis i 7 dage. 

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jeg klar over, hvis du læser denne tråd, så vil du også finde ud af at jeg tidligere har kigget på Jeres løsning, men selvfølgelig foretrækker en gratis løsning. Så det vil jeg bestræbe mig på at kunne levere i samarbejde med andre der er interesseret i en gratis løsning.

Så tak for dit tilbud, men nej tak ;)

Thomas Andersen:

Hej Michael,

Til info kan du finde Coolrunner certificerede integrationer og moduler til blandt andet Woocommerce via Webshipr:

http://www.webshipr.dk/coolrunner

Giv lyd hvis du har spørgsmål eller meld dig til og prøve løsningen gratis i 7 dage. 

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det lyder skisme da fornemt! Det kunne virkelig være fedt hvis det kunne lade sig gøre, også så den tog højde for de andre forsendelses indstillinger der er. 
Vi kan da også snakke videre på mail? michael(at)surfsmart(dot)nu

Kristian Slot Øllgaard:

Hej Micahel,

tak for dit svar, og for at gøre koden tilgængelig igen!

Jeg vil se om ikke jeg kan få en udvikler til at lave det til et plugin, så det blot skal kopieres til plugin folderen under wp-content.

Og ydermere så det vises som en fane under woocommerce/indstillinger/forsendelse, hvor man så kan indtaste informationer til forbinde op til coolrunner/dao, og aktivere/deaktivere coolrunner/dao som fragtmulighed.

Jeg vender tilbage senere med opdateringer.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 12. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har fulgt denne tråd, og vil høre om det er nyt i sagen?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det virker og såfremt det stadig er gratis så må du godt smide en kort note her. Er meget interesseret i det.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)