Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så langt så godt - Men hvordan implementerer jeg en e-bog?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov fik trykket send for hurtigt, afslutningsvis skulle der stå:

Ha´ en skøn jul:-)

Kh, Malene

Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 09:06

Hej David,

Jeg kom hjem kl. kvart i kvalme i nat, så fik ikke lige mailet. Til gengæld har jeg personligt optur over mit lyd cd projekt... ´Kæft det bliver fedt, det kan jeg sgu da finde ud af. (se nu bander jeg helt vildt fordi jeg er begejstret). Indspiller de sidste 5 kapitler i aften, og så skal den mastereres osv. men det bliver godt:-)

Men mht. Jonathan, så tjek www.brandcreators.dk. desværre tror jeg ikke han arbejder der mere, kan i hvert fald ikke finde ham under "medarbejdere", men de har vel andre der kan gøre jobbet, og ellers finder jeg lige "den anden" jeg havde udset mig og vender tilbage:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32

Nej der har jeg ikke været i næsten to år :-) Dengang byggede jeg selv PR-afdelingen op, så er det PR, man er ude efter, er det næppe det mest relevante bud.

I dag kan jeg kontaktes via www.jonathanloew.com og www.engodsag.dk. Jeg laver sjældent PR-arbejde mere som konsulent, men i særlige tilfælde stadig lidt :-) Ellers kan jeg henvise til Kim Larsen hos Burson & Marsteller, som er rigtigt skarpe på den front...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 17:58

Hej Malene

Den skrigende - kan kun være René Gade Mikkelsen, firmaet www.dribling.dk

En glædelig skitur til dig og dine :-)

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 22:55

Hej Anne,

det har du nemlig helt ret i, fandt ham godt forleden da jeg gik i høstakken, men ellers tak og skøn jul til dig også:-)

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:51

Ved godt det er en gammel tråd, meeeeen nu blev vi Dotminded jo nævnt så ville lige være med.

Det med at bruge en online versionen til at skabe et købs behov er efterhånden meget brugt. Vi plejer at sige, at det er lidt som at gå ind på en e-shop som sælger jeans og få lov at prøve dem først. Vi leverer bladrebøger til en række forlag (http://dotminded.com/referencer.htm) som har øget salg på denne bekostning.

PR mæssigt leverer vi sammen Journalistikken en PR pakke, hvor at bladrebogs versionen bliver vedlagt meddelelsen. Dette er blevet en ubetinget succes aflæst på læsninger og anmeldelser.

I henhold til e-bog, så kan man linke direkte til downloadet fra bladrebogs versionen.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)