Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere likes på min Facebook-side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lavet en Facebook-side der hedder I Pray For All Animals og jeg vil gerne have rigtig mange likes. Men hvordan gør jeg det? Derfor vil jeg spørge jer om i kan få nogen til at like den? Mvh Lui Nissen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, for det første skal du jo ikke bare lave interessante updates, men også gøre folk opmærksomme på, præcis hvorfor de skal like siden - hvad får de ud af det/ og/eller hvad får dyrene ud af det?

Du kan også køre annoncer, hvor du når du til de rigtige, nemlig de mennesker, der har markeret på Facebook, at de interesserer sig for dyr. Det vil måske være en god idé at annoncere her i starten, fordi mange Facebookfans selvfølgelig nemmere tiltrækker sig opmærksomhed og dermed flere fans.

Du kan skrive blogindlæg på Facebook om dyrevelfærd - du kan også køre konkurrencer på Facebook, der får folk til at like dine opslag, så du når længere ud. 

Der er mange muligheder. Prøv at melde dig ind i de her to grupper: Facebooknørder - den hårde kerne og Sociale medienørder - den hårde kerne - så får du nok nogle idéer. Held og lykke. :)

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:00

Hej Lui.

Du kan sagtens bare bede folk like den, men det får du altså ikke noget ud af i den lange bane. Det kan godt være, at du kan opnå et par hurtige hundrede likes, men det kommer du ikke langt med. Du ønsker jo en organisk rejsning (som de siger...), så du med tiden vil få flere og flere likes, der rent faktisk interesserer sig for din side på Facebook.

Jeg vil anbefale dig, først og fremmest, at være meget aktiv. Skriv gerne et opslag hver dag - om det bare er et lille billede med noget tekst, eller hvad det end er. Der er en helt igennem fantastisk måde at holde dine følgere aktive på.

Evt. afhold en konkurrence. Nu ved jeg ikke, hvad du beskæftiger dig med, men det er en fantastisk måde at få likes på. Jeg minder dig blot om Facebooks konkurrenceregler - sørg for at overhold dem:

https://bsocial.dk/facebooks-konkurrenceregler/

Mvh.
Christian O'dwyer
Managing Director - Salerific Ltd.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:32

Hej Lui 

Der er som udgangspunkt to fremgangsmåder på Facebook. 

1) Vær aktiv, aktiv og aktiv. Som nævnt af andre heri tråden handler det om konstant at leverer godt indhold som folk kan interagere med.

2) Benyt dig at betalt Facebook annoncering.

Hvis du har et netværk indenfor "emnet" ville jeg starte med at dele din Facebook side der. 

God dag :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)