Hej. Jeg har lavet en Facebook-side der hedder I Pray For All Animals og jeg vil gerne have rigtig mange likes. Men hvordan gør jeg det? Derfor vil jeg spørge jer om i kan få nogen til at like den? Mvh Lui Nissen |
Ja, for det første skal du jo ikke bare lave interessante updates, men også gøre folk opmærksomme på, præcis hvorfor de skal like siden - hvad får de ud af det/ og/eller hvad får dyrene ud af det?
Du kan også køre annoncer, hvor du når du til de rigtige, nemlig de mennesker, der har markeret på Facebook, at de interesserer sig for dyr. Det vil måske være en god idé at annoncere her i starten, fordi mange Facebookfans selvfølgelig nemmere tiltrækker sig opmærksomhed og dermed flere fans.
Du kan skrive blogindlæg på Facebook om dyrevelfærd - du kan også køre konkurrencer på Facebook, der får folk til at like dine opslag, så du når længere ud.
Der er mange muligheder. Prøv at melde dig ind i de her to grupper: Facebooknørder - den hårde kerne og Sociale medienørder - den hårde kerne - så får du nok nogle idéer. Held og lykke. :)