Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investrere du i dit personlige lederskab?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer :) 

Er  i enige i følgende udsagn " det er ikke muligt at lede andre, hvis man ikke kan lede sig selv med integritet. Integritet forudsætter at man kender sig selv helt ind i kernen, forstår sit purpose og sine passioner, kender sine værdier og lever i overensstemmelse hermed??

Personligt er jer meget enig i dette udsagn og jeg tror at mange undervurdere værdien i at være bevidst om sine egene passioner, fremfor det som medierne prøver at stimulere som værende det rigtige. 

Men hvad mener i og er i villige til at investere i det personlige lederskab? ? det er jeg meget interreseret i at finde ud af og derfor har jeg lavet et spørgeskema  i forbindelse med med bachelor opgave, som jeg håber du/vil hjælpe med at besvare! 

Uden jeres hjælp har jeg været svært ved at blive klogere, så jeg ville sætte stor pris på hvis i ville bruge 3 minutter af jeres tid, til at besvare følgende spørgeskema. 


https://da.surveymonkey.com/r/XN93W9P


PS. Måske tænker du og hvad får jeg så ud af det? 
Svaret er; Du gør en god gerning og følelsen af at hjælpe andre, er slet ikke så ringe endda :D 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Hej AnnSofie,

Jeg har så lige udfyldt dit spørgeskema.

Men at du har lagt det herud på Amino falder måske lidt imellem to stole - der er nemlig ikke noget punkt i dit spørgeskema som omhandler at man er selvstændig. Spørgsmålene er udelukkende baseret på ledelseskvalifikationer set ud fra at man er ansat.

Så under spørgsmålet om man er fuldtid/deltid m.m., der burde være et punkt med "selvstændig". Og det samme under ansættelsesforhold, hvor der bliver spurgt om man er direktør/leder m.m., der burde også være nogle ekstra punkter så som ejer-leder m.fl.
Ellers er det ikke et helt retvisende billede du får. Jeg valgte at jeg var ansat som direktør og i en fuldtidsstilling, da det er det som kom tættest på.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)