Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forespørgsel ang. App udvikling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en forespørgsel ang udvikling af en app.
App'en skal bl.a. kunne følgende:

Tage billede/vælg billede fra album
Geo tagge lokation / adresseliste ud fra position
Vælge dato og tid
Beskrivelses felt
Udgiv
Desuden en slags opslagstavle.

Flere funktioner kan der sikkert komme på, men dette er den simple udgave.
Selve produktet vil jeg ikke komme nærmere ind på lige pt.

1) Hvad koster det Ca? (ved godt det ikke er bare lige at prissætte da der er mange faktorer der spiller ind, men Ca?)

2) Hvad skal man være opmærksom på hos f.eks Google Play, App Store osv? Nogle særlige forbehold for at få en app "udgivet"

3) Hvordan er reklame indtægterne hvis man laver en gratis app.. Kan det give en ok indtjening baseret på reklamer alene? (ved godt at det selvfølgelig nok kommer an på mængden af brugere)

Umiddelbart er det ikke planen at skulle have en masse tilbud på dette, men nærmere lidt info om det at lave og udgive app'en og hvad man skal være opmærksom på.
Jeg har heller ikke planer om selv at skulle prøve at programmere.
Det var en idé jeg fik på et koncept der ikke eksisterer i denne form, så hvis der dukker en interesseret programmør/partner op så er jeg ikke afvisende for et samarbejde, men ellers er det bare lidt tanker indtil videre.

Håber på at få lidt konstruktivt feedback.
På forhånd tak.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:48

Hejsa Mr jax

Jamen jeg vil da gerne give dig et pris overslag, men som du selv nævner, er det ikke bare sådan lige, men giv mig evt et kald på 30531351, så kan vi lige vende din idé engang.

mht regler hos Google Play og APP store, ja så er der jo nogle ting, men det har de fleste udviklere godt styr på, det handler primært om at der er nogle ting der skal på plads, og nåh ja, så skal den også godkendes på app-store, men det er som regel en form sag, medmindre d.et er en app med, hvad de betragter som erotisk indhold

Og det med reklamerne, så er det stadigt primært google og facebook der kan få økonomi i det, som app udgiver er det ikke den vej jeg ville gå for at finde en holdbar forretningsmodel, men der er som regel andre veje også.

Men som sagt så hjælper jeg gerne, så giv mig et kald så kan vi lige vende din idé engang

//Morten

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 10:19

Noget af det, der kan komme til at tage et godt stykke tid er at du beskriver at der skriver, at der skal laves en opslags tavle. Disse kan laves på rigtigt mange forskellige måder, så der vil jeg foreslå at du selv sætter dig ned, og tænker lidt over hvordan denne skal designes, lav meget gerne dette design som enten en wireframe, eller et billede.

Tilmeldt 25. Aug 15
Skrevet kl. 16:36

Hej Morten.

Tak for henvendelsen.

Jeg giver dig lige et kald i morgen, mandag så kan vi lige se på det.

Mvh. Jesper

Tilmeldt 25. Aug 15
Skrevet kl. 16:38

Hej Kevin.

Tak for feedback.

Jeg er klar over at der skal laves en arbejdsplan for projektet.
Jeg har tidligere haft gang i andre projekter og har derfor udarbejdet flere arbejdsplaner og detaljerede beskrivelser for hvad de forskellige features skal kunne.

Men tak alligevel :o)

Mvh. Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)