Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Let, enkelt og lækkert CRM

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes det overhovedet?

Langt de flest tilgængelige CRM systemer, der optræder når man søger på Google har vi prøvet. 
Det bedste indtil videre har været Contactually. Men det har også sine fejl. 

Den klassiske er, at systemerne er alt for indviklet, rodet og ulogiske - og GAMMELDAGS! 

Hvad med noget CRM ala Dinero er i regnskabsverdenen? 

/Simon 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

Vi bruger Insightly med stor fornøjelse. Der er ikke vildt mange funktioner - hvilket gør det nemt og overskueligt. Kan klart anbefales. 

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Spændt på at høre om du fandt dit CRM system. 

Vi tilbyder et ala Dinero CRM system, men det er jo helt an på hvad dine krav er til et CRM system før vi ved om det kan dække dine behov.

Giv mig et ring på 2113 0603 så vil jeg se om jeg kan guide dig i den rigtige retning selvom du evt. ikke passer ind.

Mvh Antonio

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Har du prøvet HubSpot CRM - http://www.hubspot.com/products/crm

Vi bruger det og indtil videre fungerer det rigtig godt. Det er lækkert lavet og ret enkelt må jeg sige. Kan kun anbefale det, og så er det gratis. 

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvad med at bruge mere end eet system? Det kan hurtigt blive både billigere og nemmere end at danse med de store tunge CRM-systemer. Find de produkter som passer til dine workflows og kobl dem sammen, det er nemmere end man lige skulle tro. Se lidt mere her (på engelsk) http://www.myphoner.com/blog/the-missing-link-in-cold-calling-2

/Jeppe

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, det findes og hedder: http://www.onepagecrm.com/ 

Har selv brugt det en del og det virker rigtig godt og er MEGET simpelt. 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Simon

Som du sikkert godt kan fornemme, så er der rigtigt mange muligheder, jge bruger selv et system der hedder Highrise, det er et simpelt online system.

Årsagen til at jeg valgte Highrise, er at vi allerede benyttede Basecamp til vores projektstyring, så ved at vælge Highrise kunne vi udnytte nogle synergier da begge systemer er lavet ved det der dengang hed 37Signals.

Så hvad der er den bedste løsning for jer, det afhænger af rigtigt mange ting, hvad er jeres behov, hvilke andre systemer benytter I, er der nogle som I kender i forvejen, hvad mener du med "viker gammeldag" osv.

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at få beskrevet mine behov og ønsker, og så med dem i hånden gå ud og kigge på nogle stykker.

Her skal du også være realistisk, for du vil opdage at langt de fleste løsninger kan langt det meste af det der er jeres behov, men der vil også typisk være ét krav eller to som ikke lige kan passe ind i en standard løsning. Her kan det så være at i vælger enten at gå på kompromis eller måske vælger et system der understøtter f.eks Zapier (der er en løsning til at binde systemer sammen uden at der skal kodes), og så muligvis lave nogle ting selv uden for CRM systemet.

//Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)