Det er da utrolig hvad man skal udsættes for på denne hjemme siden. før jeg kommentere ovennævnte indslag må jeg sige at når man som jeg gerne vil / ville være selvstændig erhvervsdrivende så følger der mange ting med..... Både gode og dårlige ting! At min virksomhed er kommet ud i uoverskulige ting skyldes faktisk kun en ting. Jeg havde 2 kunder som gik konkurs, den ene skyldte mig 600.000 USD hvilket er et ganske betydelig beløb og den anden som købte mine forretninger for 1.900.000 kr. kunne ikke betale pengene og jeg mistede alle lejemålene i København og dermed ca. 800.000,00 kr blot i indskud. Når man lægger de 3 beløb sammen kommer man jo frem til et stor beløb som er tabt på gulvet!
Jeg har selv sat mit hus ind, solgt alt jeg har og havde for at holde så mange fri så muligt, men når der ikke er mer i kassen så må men lukke desværre! Så istedetfor at klynke og græde sådan som flere af indlæggene er omkring, så skal man blot gøre op med sig selv om det at være selvstændig er noget for en! Good or bad take it as it is..........
Nå, men den person som anklager mig for at have "taget" hans kones indskud, er jo helt fra den. Markus fra Byens auto genbrug i Greve skulle flytte ud fra adressen i Herlev d. 1.4.07, hvilket han ikke gjorde, han flyttede d. 6.6.07 men han flyttede dog ud! Nå så hans kone ikke betalede sin husleje til os selvom vi i opsigelses perioden betalte hennes leje til indehaver af ejendomme, så trækkede jeg det fra i depositummet sådan som han bad om i en e-mail sendt til undertegnet, hvilket jeg gjorde i 4 måneder samt beløbet for de ekstra måneder som han uberettet havde lager hos mig, ja så er regne stykket faktisk det at han skylder mig penge! Samt skyldes der stadigvæk for rengøring af lokalet som jeg modtog fyldt med lort og olie, selvom han skulle have gjort rent. Det kostede mig så en regning på 35.000 kr da mine vare ikke kunne ligge i olie. men de polske underbetalte ansatte gad vel ikke gøre deres arbejde for ham. Jeg var nødtil at give dem madrasser da ham Markus ikke ville give dem noget at sove på, og han mente at de selv skulle betale for dem.
Så jeg gav dem madrasser UB, men det glemmes hurtigt............... Så man kan jo kun opfordre til at denne person og hans underbetaling til østeuropæiske arbejdere bliver kigget efter, men der er vel andre her inde som kan klare dette! Der til skal jo også huskes at markus og hans familie samt som betaling til hans ejendomsmægler fik madrasser til dem selv og deres familie.
Jeg kan kun beklage at det er gået som det gik, man starter ikke egen virksomhed for at lukke, men nogen gange er man desværre ikke herre i egethus. Og jeg syntes at et sådan iværksætter forum skal bruges konstruktivt så som til råd og vejledning. Ikke som et forum hvor man hænger folk ud for det ene eller det andet! Jeg tog beslutningen om at sælge til de folk som nu er skyld i min situation ingen anden, og jeg kun takke mig selvfor at jeg lod det ske!
De folk som skylder mig penge, ville jeg aldrig blot lægge og hænge til tøre på et sådan forum, det kan der aldrig komme noget positivt ud af!