Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe Erecept.dk op på google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 11:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige startet dette projekt www.erecept.dk

Jeg vil meget gerne have jeres hjælp til SEO, link Building og hvad det ellers hedder.

1. Er der ting jeg selv kan gøre som ligger lige til højrebenet? Jeg mener ting der ikke kræver den helt store tekniske viden, eller steder jeg hurtigt og let kan nasse links fra?

2. Jeg er selvfølgelig også indstillet på at bruge nogle penge på at komme højre op på Google. Kender i nogen i kan anbefale? budgettet vil være mellem 8-10.000 kr. til at starte på.

Derudover modtager jeg gerne mere feedback på siden. Er der noget på www.erecept.dk  der er way off som jeg bør ændre?

Hygge

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 2. Nov 15
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 07:49 | Låst

Jeg har kun fået et par henvendelser på denne her.

Er der ikke flere der kan byde sig til?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:54 | Låst

Du kan evt. tage et kig på nogle af vores links (se signatur) 

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 08:11 | Låst
Tilmeldt 2. Nov 15
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 09:16 | Låst

Tak til jer.

Jeg vil tage et kig på jeres respektive hjemmesider og se om i har løsningen for mig

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:38 | Låst

Jeg kan ikke hjælpe dig med din SEO, men kan alligevel komme med et godt råd.

Jeg har kigget lidt på din side, og kan ikke se noget CVR nummer, adresse i Danmark eller telefonnummer. Hvis jeg skal købe medicin, ville jeg ikke følge mig tryg uden at jeg mindst kunne se disse oplysninger. Når ting som disse mangler, ville jeg frygte at jeg måske købte kopimedicin af en kineser der sidder på den anden siden af jorden. I skriver også at i har et professionelt lægeteam til at gennemgå ens recept. Kunne i ikke skrive lidt mere om det end bare et par linier. Det ville for skabe lidt mere tryghed.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 09:52 | Låst

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:57 | Låst

Til at starte med, så har du 3 <h1> tags på forsiden og ingen af dem indeholder relevante søgeord. Du burde kun have et <h1> tag på hver side.

Tilmeldt 2. Nov 15
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 09:59 | Låst

Mange tak for rådene. Det vil jeg lige få styr på.

Mht. det lovpligtige mærke er det jo ikke os der sælger medicinen. Jeg har måske ikke fået det klargjort i denne tråd men www.erecept.dk er en affiliate hjemmeside. Vi henviser til andre firmaer der sælger medicinen og de har selvfølgelig de nødvendige godkendelser. Sådan så det i hvert tilfælde ud sidst jeg tjekkede.

121doc som vi b.la. henviser til er mig bekendt godkendt

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 10:02 | Låst

OK, det er selvfølgelig okay. Jeg er lidt usikker på hvorvidt logoet er lovpligtig for en affiliate, men ville blot lige gøre dig opmærksom på det, da det kan give meget store bøder hvis regler for salg af medicin ikke er overholdt. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)