Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alkohol regler?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg nu har en lile webbutik der sælger diverse anti pasti og olier. Men gerne vil udvide til og sælge lidt vin så de kan fyldes i gavekurve og lign. 

Er der nogle regler for dette ? 

Godkendelser eller ?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:59

Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål, og hader i øvrigt selv nævenyttige folk der påpeger når jeg staver ting forkert (jeg staver som en brækket arm), men det hedder altså "Antipasto" (i ental) og "Antipasti" (i flertal). :)

("Pasto" betyder måltid modsat "Pasta" der bare betyder pasta).

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 17:09

Mig bekendt kræver salg af fødevare at du er godkendt af fødevarestyrelsen.

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:17

Du har fuldstændig ret, og som fagmand burde jeg også opdage sådan en fejl👍

att rasmus😊

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:00

Driver selv en websjhop hvor jeg sælger fødevarer så som marmelade og snaps. Reglerne med fødevarer er hvis det fx er marmelade, at så længe du tjener under 50.000 kr om året skal du ikke registreres med stadig følge reglerne. Angående alkohol, så må du gerne vidersælger det uden tilladelse for du skal kun have tilladelse hvis du servere det. Importere du det fra udlandet er der andre regler.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 18:15

erjegher:
Reglerne med fødevarer er hvis det fx er marmelade, at så længe du tjener under 50.000 kr om året skal du ikke registreres med stadig følge reglerne

Jeg går ud fra du mener en årlig omsætning på 50.000 DKK og ikke fortjeneste som du skriver.   

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:44

Ravn:

erjegher:
Reglerne med fødevarer er hvis det fx er marmelade, at så længe du tjener under 50.000 kr om året skal du ikke registreres med stadig følge reglerne

Jeg går ud fra du mener en årlig omsætning på 50.000 DKK og ikke fortjeneste som du skriver.   

Jo selvfølgelig, mener omsætning ikke indtjening. Min fejl.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)